پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت مدرسی

حوزه/  آیت الله مدرسی از علمای عراق، پیروان حضرت عیسی (ع) را به پذیرش مبانی و اصولی حضرت عیسی مسیح (ع) و سایر پیامبران الهی دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی، پیروان حضرت عیسی (علیه السلام) را به پذیرش مبانی و اصولی حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و سایر پیامبران الهی دعوت کرد.

ایشان با تأکید بر اینکه تمامی رسالت های الهی بر ایمان به خداوند و پیامبران الهی و جزای عادلانه در روز معاد اجماع دارند، افزود: اگر تمامی بشر حول محور این مسئله جمع شوند، بسیاری از بحران هایی که امروز بشریت به دلیل فقدان رسالت های الهی به آن دچار شده است، حل می شود.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: خداوند سبحان خلق کرد، خلقت را با رحمت خویش و آفرید انسان را تا با آن مهربانی کند، امّا انسان با پیروی از شهوات و شیاطین جنّ و انس از این رحمت الهی جدا شد و امروز بهره آن در این جهان، بحران های پی در پی است.

این عالم عراقی از کشور هایی که گرفتار جنگ بیهوده هستند مثل روسیه و اوکراین و کسانی که در پشت پرده به دنبال شعله ور کردن جنگ هستند را به تجدید نظر در رفتار خود دعوت کرد و گفت: این جنگ ها هیچ سودی برای انسان ندارد و بیشتر جنگ هایی که بشریت در طول تاریخ با آن مواجه شده، جنگ های بیهوده بوده است.

ایشان علمای دینی را به تمرکز بر مبانی والای تمامی ادیان آسمانی دعوت کرد و بیان داشت: این مبانی همان حق، عدالت، پیشرفت و رفاه برای تمامی بشر و تلاش جمعی برای حقوق بشر است.

در پایان سخنان خود، از درگاه الهی مسئلت جست که سال آینده برای بشریت، سالی پر از خیر و پیشرفت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha