سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: ۹ دی سال ۸۸ روز تجلی وحدت ایران اسلامی حول محور ولایت، نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: "ابراز محبت" از رفتارهایی است که محیط خانواده را گرم می‌کند و به پنج نوع می ‌توان محبت خود را ابراز کرد، "کلامی، لمسی، هدیه‌ای، وقت گذاشتن، خدمت‌رسانی".

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد از سرد شدن کانون خانواده، بیان کرد: دلیل اصلی این مسأله فاصله گرفتن از سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

وی با تسلیت سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی یزدی، گفت: رهبر معظم انقلاب تعریف و سخنان گرانبهایی نسبت به ایشان دارند و این استاد بزرگوار قبل از انقلاب و بعد از آن کارنامه درخشانی دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تسلیت سالروز شهادت سردار عزیز دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: این شهید انسان تراز زمان غیبت امام عصر(عج) است. سه رکن ولایتمداری در اوج زندگی حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

وی با طرح این پرسش که چگونه انسان هایی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت کرد، ادامه داد: اتصال به خداوند متعال، امام و ولی جامعه، اتصال به انسان های ولایی، اتصال به عرصه مبارزه و درگیری با دشمن سه ویژگی برای این نوع تربیت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: ۹ دی سال ۸۸ روز تجلی وحدت ایران اسلامی حول محور ولایت، نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت و دشمن شناسی است.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که حضور به موقع و انقلابی مردم نقشه توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی را ناکام گذاشت، گفت: حضور خودجوش، رفتار صریح و قاطع نسبت به آشوبگران و تجدید بیعت با ولایت فقیه، عدم کار تبلیغاتی جهت حضور گسترده مردم از ویژگی بارز این یوم الله است.

وی با بیان این‌که دشمن سعی می‌کند که ایران اسلامی را در جنگ اقتصادی قرار دهد، افزود: مسئولان مشکلات را با مردم مطرح کرده و با آنها گفتگو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha