پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه

حوزه/ حجت الاسلام مهدی ولایی بر حق مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: اجتماعات مختلفی در سطح استان البرز تحت عنوان «نسل سلیمانی» از ۱۳ تا ۲۹ دی ماه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، نشست خبری ویژه برنامه‌های مشترک بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی اداره تبلیغات اسلامی البرز و حوزه هنری امروز شنبه دهم دی ماه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در این نشست با تبریک فرا رسیدن دهه بصیرت و مقاومت(۹ تا ۱۳ دی ماه) اظهار کرد: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن، برنامه ملک سلیمان و روایت حبیب، برپایی شب شعر در برج میلاد تهران و تهیه و نمایش ۱۰۰ کلیپ مستند با همکاری مساجد و حسینیه‌ها در طول دهه بصیرت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری در خصوص انتقام سخت در ماجرای شهادت شهید سلیمانی گفت: در همین راستا لینکی برای جمع آوری امضا از همه مردم برای درخواست انتقام سخت طراحی شده است.

ولایی بر حق افزود: تکریم از ۱۱۰ خانواده شهید و برنامه وداع ماندگار در شب ۱۳ دی ماه در مساجد و حسینیه‌ها در مناطق و محلات کرج در این دهه انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با توضیح برنامه فرزندان حاج قاسم گفت: این برنامه در قالب زنگ مقاومت با همکاری آموزش و پرورش در هر کلاس به همراهی معلمان و اساتید مدارس با توزیع بسته روایتگری اجرا می‌شود.

وی به معرفی مرکز رسانه‌ای صدر پرداخت و گفت: این مرکز با حضور نوجوانان دهه هشتادی به تولیدات رسانه‌ای با کیفیت می‌پردازد و تولیدات رسانه‌ای این گروه در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری اجتماعات مختلف در استان گفت: این اجتماعات تحت عنوان نسل سلیمانی از ۱۳ تا ۲۹ دی ماه در استان برگزار می‌شود.

ولایی برحق به نشست‌های بصیرتی اشاره کرد و گفت: ۲۰ نشست و همایش مختص اقشار مختلف جامعه طراحی و برنامه ریزی شده که همایش یک و بیست از جمله آنها است.

وی به ضرورت اطلاع رسانی برنامه‌های تولیدی و رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: در ایام میلاد حضرت زهرا(س) به منظور تکریم مقام مادران شهدا و معرفی الگوی سوم زن ویژه برنامه‌های مستمری را طراحی و اجرا می‌کنیم که ضروری است رسانه‌ها این برنامه‌ها را به جامعه معرفی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم دو قرار گاه را تاسیس کردیم، بیان کرد: قرارگاه تربیتی مکتب حاج قاسم ویژه نوجوانان پسر با ۱۰ هزار نوجوان در ۱۰۰ مجموعه تربیتی استان و قرارگاه عقیله ویژه بانوان از ۱۰۰ مجموعه تربیتی برنامه‌های فرهنگی را به صورت مستمر در سطح استان البرز برگزار می‌کنند.

محمد مهرابی رئیس حوزه هنری البرز هم با بیان اینکه ۲۰ برنامه با ۳۳ عنوان در این ایام طراحی شده به معرفی برخی از آثار هنری پرداخت و گفت: در محلات کم برخوردار استان به دنبال استعدادیابی نوجوانان و جوانان برای تولید آثار هنری هستیم.

وی ادامه داد: برنامه تئاتر مساجد با همکاری ۲۰ گروه نمایشی در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود و حوزه هنری از گروه‌ها و جلسات جهادی مردمی حمایت هنری و نمایشی انجام می دهد.

مهرابی ادامه داد: راه اندازی پویش جمهوری اسلامی حرم است، تهیه انیمیشن لالایی با یاد سردار دل‌ها و کلیپ بزنگاه، رونمایی از مجموعه کتاب و کتاب صوتی چهارراه قلم، نمایش صحنه‌ای چهارراه قلم، کمیک موشن حاج قاسم سلیمانی،کارگاه تولید پوستر جان فدا با محوریت تولید بیلبوردهای شهری، شب شعر روایت حبیب با حضور هنرمندان برجسته کشوری از جمله برنامه‌عای مشترک حوزه هنری و اداره تبلیغات اسلامی البرز است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به توصیه‌های رهبری در این خصوص که شهید سلیمانی به مراتب خطرناک تر برای دشمنان از شخص خود حاج قاسم است افزود: در همین راستا آثار هنری را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تهیه و تولید می‌کنیم.

برگزاری اجتماعات نسل سلیمانی در استان البرز

در پایان این نشست، از نقاشی دیجیتال پرتره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت هنرمند البرزی تهیه شده، رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha