جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
photo_2022-12-31_10-24-12.jpg

حوزه/ کرسی علمی با موضوع «آثار فردی و اجتماعی همسریابی اینترنتی» در مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد.

حکیمه نوری معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهراء(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، با بیان اینکه امروز گسترش آزاداندیشی و آزادی بیان مهم است، اظهار داشت: تمامی انسان‌ها به‌خصوص افراد صاحب علم و دانش باید بتوانند در یک فضای آزاد فکر کنند، چرا که به‌طور قطع غیر از این، رشد علمی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب، گفت: بدون فضای انتقادی سالم و آزادی بیان و گفت‌وگوی آزاد با «حمایت حکومت اسلامی» و «هدایت علماء و صاحب‌نظران»، تولید علم و اندیشه دینی و در نتیجه تمدن‌سازی و جامعه‌پردازی ناممکن یا بسیار مشکل خواهد بود.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهراء(س) اردبیل، با اشاره به آثار و برکات کرسی‌های آزاد اندیشی، افزود: طلاب و دانش‌آموختگان مدارس علوم دینی در کرسی‌های آزاد اندیشی، مدیریت زمان، نظم، نوع نقد، فن بیان، توجه به علم و آگاهی را می‌آموزند و سطح علمی‌شان در مقایسه با گذشته ارتقاء پیدا می‌کند.

نوری، با اشاره به نحوه برگزاری کرسی آزاد اندیشی خاطرنشان کرد: کرسی علمی با عنوان «آثار فردی و اجتماعی همسریابی اینترنتی» در مؤسسه آموزش عالی الزهراء(س) اردبیل با ارائه خانم سیده‌نرگس محمدی و با حضور خانم معصومه حبیب‌نیا به‌عنوان ناقد و مشارکت طلاب سطح دو و سه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این کرسی معایب و فواید همسریابی اینترنتی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و به سؤالات طلاب پاسخ داده شد.

برگزاری کرسی علمی با موضوع «آثار فردی و اجتماعی همسریابی اینترنتی»

برگزاری کرسی علمی با موضوع «آثار فردی و اجتماعی همسریابی اینترنتی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha