سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی

حوزه/ نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در جمع مردم یزد گفت: آیت الله مصباح در طول عمر با برکت خود همیشه پاسدار انقلاب اسلامی بود و با تمام ظرفیت پای رفع شبهات ماند و ایثارگرانه توطئه‌های شوم دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی را با تبیین واقعیت‌ها خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز در گرامیداشت دهه بصیرت و ۱۲ دی سالروز سفر امام خامنه ای به یزد، در جمع مردم و مسئولان یزد در مسجد روضه محمدیه(حظیره)، مقاومت ملت ایران در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی را یادآور شد.

وی اظهار کرد: ملت ایران در بزنگاه‌های مختلف در برابر تمام شبهات و فتنه‌ها ایستادگی کردند و بصیرت خود را در تبعیت از ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت و گفت: آیت الله مصباح در طول عمر با برکت خود همیشه پاسدار انقلاب اسلامی بود و با تمام ظرفیت پای رفع شبهات ماند و ایثارگرانه توطئه‌های شوم دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی را با تبیین واقعیت‌ها خنثی کرد.

جلیلی تصریح کرد: بصیرت‌افزایی و تبیین مواضع حق لازمه پیروزی در جنگ شناختی است و دشمن می‌داند تبیین ارزش‌های اسلامی در تمام سطوح جامعه ایران اسلامی برای بقای کل استکبار جهانی تهدیدی جدی است.

وی، شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر مصادیق عمارهای امام خامنه ای برای جهاد تبیین دانست و افزود: مکتب حاج قاسم داشتن بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر فتنه‌های مختلف دشمنان دین و نظام اسلامی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که شعار «زن، زندگی، آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشورها به این شعار اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.

جلیلی بیان کرد: استکبار جهانی با به شهادت رساندن حاج قاسم در حقیقت خود را به تباهی نزدیک تر کرده است و ما امروز میراث دار اقتداری هستیم که مقاومت و بصیرت امثال حاج قاسم و آیت الله مصباح برای آن تلاش کردند.

وی، جدایی بین ملت و دولت را توطئه شوم دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و افزود: قرآن در چنین مواردی به مومنان سفارش می‌کند ببینید دشمن از شما چه می خواهد و آن را انجام ندهید و این وظیفه تمام افراد جامعه در سطوح مختلف است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha