دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام عبد الهادی سیستانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: همایش دانش‌آموختگان ، مبلغان و گرامیداشت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی با حضور علما و طلاب در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین عبد الهادی سیستانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طی ۴۰ سالی که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل افتخار این را داشتم که۱۵ سال در محضر آیت‌الله صافی گلپایگانی باشم و از ایشان کسب علم کنم.

وی ادامه داد: در جهت تکریم و پاسداشت این استاد گرانقدر حوزه‌های علمیه همایش دانش‌آموختگان ، مبلغان و گرامیداشت آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیستانی بیان داشت: برگزاری این همایش در جهات علمی و فضایل ایشان است چرا که ایشان شخصیت ممتاز در سطح مراجع عظام تقلید است.

وی ابراز داشت: از نظر علمی به‌عنوان شاگرد ایشان را به معنای حقیقی کلمه قرآن و عترت یافتم به‌طوری‌که می‌توان گفت بیشترین بهره را از قرآن برده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیستانی تصریح کرد: ایشان لحظه‌ای از پژوهش و علم‌آموزی دست نکشید، بسیار پرتلاش بودند و در یک کلمه عالمی به‌روز بودند.

وی با بیان این که ایشان سرباز دین اسلام بودند، ابراز داشت: حضرت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی همواره احساس مسئولیت می‌کردند به‌طوری‌که نقدهای بسیار مهمی در مسائل فلسفی، عرفانی و تصوف داشتند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همایش دانش‌آموختگان و مبلغان و گرامیداشت آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی روز پنج‌شنبه ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های دارالشفا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha