شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
موکب حضرت ابوالفضل(ع) پذیرای منتظران ظهور

حوزه/ موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام که به همت جمعی از طلاب و دانشجویان جهادی تشکیل شده در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ع) سه شنبه‌ها میزبان و پذیرای منتظران ظهور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام که به همت جمعی از طلاب و دانشجویان جهادی تشکیل شده، بیش از ۶سال است در فعالیت های جهادی مختلفی همچون سیل، زلزله، کرونا، رزمایش همدلی و دیگر مناسب های مذهبی فعالیت های خدماتی،پذیرایی، فرهنگی و غیره داشته است.

بر اساس این گزارش: محور همه این برنامه برپایی موکب در ایام اربعین در کشور عراق است که در اربعین امسال پذیرای روزانه بیش از هزار زائر برای اسکان و اطعام به مقدار بیش از ۶هزار پرس غذا در روز بود در کنار دیگر خدماتی همچون وام زیارت و هدیه زائر اولی های اربعین ارائه کرد.

در آخرین اقدام خادمین موکب حدود ۳ ماه است که هر سه شنبه در بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم موکب را برپا نموده تا پذیرای منتظران حضرت مهدی ارواحنا له الفداء که با پای پیاده چه به صورت خانوادگی و چه جمع های دوستانه از سنین مختلف و جنسیت و اقشار مختلف و حتی زائرین دیگر کشور ها راهی مسجد مقدس جمکران می شوند باشند.

این هفته نیز با توجه به تقارن سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت و یارانشان برنامه ویژه ای به همین مناسبت برگزار گردید.

موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام از اقشار مختلف مخصوصا جمعیت طلاب، دانشجو و دانش آموزان دعوت کرده است تا هر هفته سه شنبه ها ۳ساعت مانده به غروب، راهی مسیر عاشقی منتظران یعنی طریق المهدی(عج) شده تا فضای شهر و کشورمان معطر به عطر حجت بن الحسن (عج) گردد.

راه های ارتباطی با موکب
۰۹۳۰۳۰۱۰۵۶۷
کانال ایتا: arbaeen_dinzi@

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha