شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مخفی

حوزه/ سرپرست فرمانداری همدان در ادامه برنامه هفتگی «مسجد محور خدمت»، در جمع نمازگزاران مسجد المهدی(عج) شهرک الوند گفت: به عنوان خادم شما وظیفه داریم هر آنچه در این مسئولیت در توان داریم در خدمت مردم باشیم و نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی سرپرست فرمانداری همدان، شب گذشته در ادامه برنامه هفتگی «مسجد محور خدمت»، در مسجد المهدی(عج) شهرک الوند حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با اهالی، از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شد.

 سرپرست فرمانداری همدان در جمع نمازگزاران مسجد المهدی شهرک الوند، اظهار داشت: شهید سلیمانی برای ما یک الگو است و باید روش و منش این شهید گرانقدر را برای خود نصب العین قرار دهیم.

وی افزود: به عنوان خادم شما وظیفه داریم هر آنچه در این مسئولیت در توان داریم در خدمت مردم باشیم و نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به مشکلات عمومی طرح شده در این جلسه توسط اهالی تصریح کرد: مواردی که طرح شد با زمانبندی مشخص پیگیری می‌کنیم و اگر موردی قابل انجام نباشد، صادقانه به مردم با ذکر علت بیان خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تقویت حمل ونقل عمومی شهرک الوند، راه‌اندازی نانوایی مجاور مسجد، از مشکلاتی است که مطرح شد و حل آن را پیگیری خواهیم کرد و مشکل احداث سالن ورزشی و کتابخانه با وجود زمین در این منطقه مشکلی ندارد و اعتبار ساخت آن نیز تامین خواهد شد.

مخفی یادآور شد: مسجد محوری و ارایه خدمت از این مرکز مهم در محلات، از جمله برنامه‌هایی است که در سطح شهرستان آغاز کردیم و بصورت هفتگی در مساجد سطح شهرستان حاضر و از نزدیک پای درد و دل مردم می‌نشینیم.

طرح توسعه مسجد شهرک الوند و فضاهای جانبی مورد نیاز، عدم تناسب زیرساخت‌های فرهنگی، خدماتی و ورزشی با افزایش جمعیت در شهرک الوند، تعیین تکلیف زمین‌های پیش بینی شده با کاربری فرهنگی در این شهرک، رفع مشکل نانوایی سنگکی، بازگشایی مسیر انتهای شهرک الوند به سمت بلوار آزادگان، بهره‌گیری از ساختمان بلا استفاده مخابرات و ساماندهی استخر آبیاری کشاورزی در ورودی شهرک الوند از جمله مهمترین مسایل و مشکلات عمومی طرح شده در این نشست بود.

در شروع این نشست تعدادی از اهالی شهرک الوند مسایل و مشکلات خود را با سرپرست فرمانداری همدان در میان گذاشتند.

 در این برنامه معاون سیاسی و امنیتی، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی و معاون توسعه فرمانداری همدان و مدیر شهرداری منطقه ۴، مسلم مخفی را همراهی می‌کردند.

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha