دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اغتشاش و بی قانونی را باید معلول عدم بصیرت جامعه در برخورد با رویدادها و توطئه‌های دشمنان دانست، بنابراین دشمن تلاش می‌کند به هر نحو ممکن جامعه ما را از بصیرت دور سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار امروز در نشست با جمعی از طلاب بسیجی این مدرسه که با محوریت بازخوانی اغتشاشات اخیر در کشور برگزار شد، اظهار داشت: انسان بصیر و با بینش هرگز دچار گرفتاری نخواهد شد، زیرا با بینش، آینده خود را به خوبی رقم می‌زند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از همین رو اسلام و علمای بزرگ دین نسبت به دینداری با بصیرت تأکید دارند، زیرا زمانی که فرد دیندار به بصیرت دینی مسلح باشد، دشمن نمی‌تواند توطئه‌ای علیه او پیاده کند.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه اغتشاشات اخیر، معلول بی‌بصیرتی برخی در داخل کشور و خارج از کشور بود، عنوان کرد: دشمنان با تمام توان و امکانات خود علیه این انقلاب برنامه‌های پلیدی در سر داشتند که متاسفانه در این میان عده‌ای فریب سیاه نمایی‌های دشمنان را خوردند و همین عاملی شد که این اغتشاشات هزینه‌هایی برای ملت و نظام به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: اغتشاش و بی‌قانونی را باید معلول عدم بصیرت جامعه در برخورد با رویدادها و توطئه‌های دشمنان دانست، بنابراین دشمن تلاش می‌کند به هر نحو ممکن جامعه ما را از بصیرت دور سازد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: انسان مومن باید قبل از اینکه بصر داشته باشد، بصیرت داشته باشد، زیرا این بصیرت است که به بصر جایگاه و ارزش می‌دهد.

وی تأکید کرد: تا زمانی که ملت ایران با بصیرت در مسیر ولایت فقیه و رهبری حرکت کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی به آنان برساند ولی زمانی که مومن از خط ولایت و رهبری دور شد احتمال فریب خوردنش توسط دشمنان دور از انتظار نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha