سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه فیروزان

حوزه/ امام جمعه شهر فیروزان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا همه، بر گردن انقلاب حق دارند، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، خانواده‌های شهدا از لحاظ ارزش کاری که کردند، بلافاصله پشت سر شهدا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز همزمان با ایام رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم از مادران شهدا، حجت الاسلام موسی محبی امام جمعه شهر فیروزان و بخش خزل، به همراه جمعی از مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر، با حضور در منزل شهید حسین خزایی و شهید جام داری، از مجاهدت‌های مادران این شهدای والامقام تقدیر کردند.

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا همه، بر گردن انقلاب حق دارند، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، خانواده‌های شهدا از لحاظ ارزش کاری که کردند، بلافاصله پشت سر شهدا قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه خود خانواده‌ شهدا، بایستی پاسداران حقیقی ارزش‌های شهید باشند، گفت: امروز بسیاری از فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران ما در دانشگاه‌ها و در رتبه‌های علمی فارغ التحصیل شدند و لذا نباید این افراد از ریشه‌ی باارزشی که دارند، غافل شوند.

خانواده‌های شهدا، بر گردن انقلاب حق دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha