جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید حسین مومنی

حجت الاسلام والمسلمین مومنی از مهلت ثبت نام طلاب و روحانیون در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم حوزه علمیه اصفهان تا ۲۲ دی ماه خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات امسال در چهار تاریخ متفاوت و در طول بیش از یک‌ماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب، روحانیون و خانواده آنان ذیل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی باب یان اینکه برگزاری مسابقات حفظ و تفسیر قرآن کریم طلاب، فضلا و خانواده آنان، از جمله برنامه هایی است که به منظور فراهم آوردن زمینه هایی جهت انس بیش از پیش طالب با مُصحف انسان ساز قرآن کریم و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن در محیط حوزه علمیه و خانواده طلاب همواره مورد اهتمام متصدیان و مسئولین حوزه های علمیه بوده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: امسال نیز چون روال هرساله، پانزدهمین دوره از مسابقات با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در حوزه های علمیه و خانواده حوزویان، ایجاد انس و الفت بیش از پیش طلاب و خانواده با قرآن کریم و مفاهیم والای برگزار می شود.

وی تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در حوزه علمیه سراسر استان، ارج نهادن به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی حوزه های علمیه، شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی طلاب به مسئؤلین حوزه علمیه وجامعه قرآنی از دیگر اهداف ترسیم شده برای برگزاری این دوره از مسابقات است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی ۲۲ دی را آخرین مهلت ثبت نام طلاب و روحانیون در این دوره از مسابقات اعلام کرد و افزود: این دوره از مسابقات امسال در چهار تاریخ متفاوت ۲۹ دی ، ۱۳،۲۰ و ۲۷ بهمن و در طول بیش از یک‌ماه برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط، ضوابط و آیین نامه های این دوره از مسابقات به صورت دقیق به آدرس اینترنتی www.esfhozeh.ir مراجعه کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: طلاب، روحانیون و خانواده آنان می توانند در این دوره از مسابقات در رشته های حفظ۵،۱۰،۲۰ جز و کل، قرائت، ترتیل، تفسیر، خطابه، مداحی و نقاشی قرآنی ویژه خردسالان شرکت کنند.

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم حوزه علمیه استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha