یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره مربی‌گری کودک و نوجوان مخصوص مبلغان در آذربایجان شرقی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی از برگزاری دوره مربی‌گری کودک و نوجوان ویژه مبلغان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام وحدت مشهوری معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: دوره مربی‌گری کودک و نوجوان ویژه مبلغان با حضور ۱۰۰ نفر از مبلغان بومی خواهر و برادر از نقاط مختلف استان با تدریس اساتید مجرب کشوری به مدت دو روز (۲۴ ساعت) برگزار شد.

وی افزود: این دوره با هدف مجهز کردن مبلغان به مباحث روز، آشنا کردن آن‌ها با زبان کودکان، ارتقای شیوه‌های جدید بیان مباحث دینی و مذهبی به کودکان و نوجوانان و انس با کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی که پس از پایان دوره از اساتید و مبلغان انجام‌ گرفت، درخواست برگزاری دوره‌های مشابه با عناوین مختلف داشتیم.

حجت الاسلام مشهوری گفت: بر این اساس دوره‌های سواد رسانه‌ای، روانشناسی کودک و نوجوان و ... به زودی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha