جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صادقی

زهرا صادقی بانوی موفق دارای ۹ فرزند گفت: رژیم صهیونیستی لوح زن نمونه را به زنانی می‌دهد که بالای ۸ فرزند داشته باشند، اما در کشور ما سگ پروری را تبلیغ می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، اجتماع بزرگ بانوان ساوجبلاغ با حضور جمعی از بانوان و خانواده‌های این شهرستان در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم زهرا صادقی بانوی موفق دارای ۹ فرزند در این اجتماع با معرفی اجمالی از خود گفت: من متولد سال ۶۴ و دارای کارشناسی علوم تربیتی هستم و در کلاس‌های ورزشی متعدد شرکت می‌کنم و دارای مطالعات آزاد در اوقات فراغتم هستم. در دوره‌های آموزشی دانشگاه امام صادق شرکت کردم. ۲۲ سال است که ازدواج کردم و دارای ۹ فرزند؛ ۷ پسر دو دختر هستم.

وی با بیان اینکه زندگی‌های گذشته با وجود تعداد بالای فرزندان با نشاط بود ، افزود: تعداد فرزندان بالا شور و اشتیاق را در خانواده‌ها زیاد می‌کرد و فرزندان از نعمت خاله، عمو و دایی بهره‌مند بودند. اما امروز به بهانه اوضاع اقتصادی و معیشت سخت والدین حاضر به فرزندآوری نیستند حال آنکه والدین ما با کمترین امکانات و نبود آب گرم فرزندان زیادی داشتند.

صادقی گفت: آنها این تفکر را داشتند که فرزند نعمت است و با آمدن فرزند شادی به خانواده می‌آید، اما دشمنان با عوض کردن فرهنگ در آسیای شرقی و کشورهای مسلمان بویژه در شیعه خانه ایران تبلیغ فرزند کم زندگی بهتر را رواج دادند و این امری اتفاقی نبود.

تجلیل رژیم صهیونیستی از زنان دارای ۸ فرزند با لوح نمونه

وی با اشاره به طرح‌های مشوقانه رژیم صهیونیستی برای فرزندآوری، گفت: آنها لوح زن نمونه را به زنانی می‌دهند که بالای ۸ فرزند داشته باشند، اما در کشور ما سگ پروری را تبلیغ می‌کنند.

تجلیل رژیم صهیونیستی از زنان دارای ۸ فرزند با اهدای لوح نمونه

کاهش جمعیت در غرب ظرف ۲۰۰ سال و سقوط جمعیت در ایران ظرف ۲۰ سال

صادقی با اظهار امیدواری از اینکه چند سالی است مردم و مسئولان به فکر افزایش جمعیت افتادهند، گفت: تا ما نخواهیم هیچ اتفاق خوشایندی در این خصوص نمی‌افتد. متاسفانه سال گذشته نرخ سقط جنین ثبت شده یک و هشت دهم درصد بود و نرخ تولد یک و سه دهم درصد یعنی بچه‌هایی که به دست مادرانشان کشته شدند بیشتر از نرخ متولد شده‌ها بود.

صادقی با اشاره به آمارهای دیگری از کاهش جمعیت در جهان گفت: نرخ کاهش جمعیت در غرب ظرف ۲۰۰ سال اتفاق افتاد، اما در کشور ما سقوط جمعیت ظرف ۲۰ سال انجام شد.

وی با بیان اینکه تا ۳۰ یا ۳۶ سال آینده جمعیت ما نصف امروز خواهد شد، توضیح داد: چنانچه با همین روند کاهشی پیش برویم با جامعه‌ای روبرو خواهیم شد که بیشترشان سالمند هستند، از این رو باید تفکر خود را عوض کنیم و بدانیم که در گذشته خانواده‌هایی که تعدادشان زیاد تر بود زیباتر و شادتر زندگی می‌کردند.

بانوی دارای ۹ فرزند در پایان گفت: در ایامی هستیم که تازه از سالگرد شهید عزیزمان شهید سلیمانی گذشته، ایشان در زمانی که در جامعه تبلیغ فرزند کمتر زندگی بهتر می‌شد، بدون توجه به این تبلیغات ۵ فرزند داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha