چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رب

حوزه / به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، نماینده ولی فقیه درکاشان به دیدار مادر شهیدان بارفروش رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان شب گذشته به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز مادر با حضور در منزل شهیدان بارفروش با مادر چهار شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه کاشان در این دیدار با اشاره به سخنان پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه از زیاد شدن امت خودم خوشحال می‌شوم، اظهار داشت: سازمان ملل اعلام کرده رشد جمعیت ایران تقریبا یک و نیم درصد است و در هشتاد سال آینده جمعیت ایران به نوزده میلیون نفر خواهد رسید و این برای نظام اسلامی مناسب نیست.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرزند آوری را سفارش نموده‌اند، خصوصا برای نسل فرهیخته و می‌فرمایند چرا کشور را از ژن نخبه محروم می‌کنید؟

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: پدر شهیدی که خیلی با نظام ارتباط مناسبی نداشت را برای ملاقات با حضرت امام(ره) به جماران دعوت نمودند، در جماران موقعی که حضرت امام(ره) را دید، فریادی کشید و غش کرد و متحول شد، بعد از به هوش آمدن دوباره تقاضای ملاقات نمود و خدمت حضرت امام(ره) رسید و حلالیت طلبید، حضرت امام(ره) به پدر شهید فرمود: شما قول بده اگر در قیامت برای من مشکلی پیش آمد، مرا شفاعت کن.

در این دیدار خانم حسین زاده مادر شهیدان بارفروش نیز رزق حلال و دامان پاک و حیا و عفاف را از عواملی دانست که خداوند شهادت فرزندانشان را قبول نموده و به این سعادت دست پیدا کرده‌اند.

احسان بارفروش برادر شهیدان بارفروش در این مراسم اظهار داشت: محسن و جواد با اولین گروهی که از کاشان برای دفاع از کردستان قبل از شروع جنگ رفتند همراه شد. محسن و جواد در فاصله یک ماه از همدیگر شهید شدند، اصغر هم در تک فاو در سال ۶۷ شهید شد و در سال ۷۶ محمدرضا برادر جانباز هفتاد درصد به شهادت رسید و در تشییع جنازه ایشان حدود چهل نفر از سرداران سپاه از جمله حاج احمد کاظمی شرکت نمودند.

انتهای پیام. /

امام جمعه کاشان به دیدار مادر شهیدان بارفروش رفت +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha