جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سنجان

حوزه/ مدارس علمیه خواهران استان مرکزی همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) مراسم جشن و شادی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با میلاد دخت نبی اکرم(ص) حضرت زهرا(س) مدارس علمیه خواهران استان مرکزی غرق شادی بودند.

مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان:

به همت کانون نورالثقلین جشن بزرگ مادران ریحان با سخنرانی کارشناس مذهبی خانم امینی و با حضور فرمانده بسیج مدرسه، مبلغین و طلاب برگزار شد. از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مدرسه عبارتند از تقدیر و تجلیل از مادران نمونه، پخش کلیپ و مولودی در فضای مدرسه، پخش بیانات رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه زن و خانواده، برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان برای مادرم بین کودکان مهد و تقدیر از برگزیدگان برگزاری مسابقه فرهنگی بین طلاب و تقدیر از برگزیدگان تجلیل و تقدیر از طلابی که همنام حضرت زهرا(س) بودند.

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک:

جشن میلاد بانوی دو عالم و تجلیل از مقام زن در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک برگزار شد، خانم رضایی استاد این مدرسه با اشاره به کتاب دانشنامه فاطمی اظهار داشت: این کتاب دائره‌المعارفی است که به تبیین زندگی، سیره و تعالیم حضرت فاطمه زهرا(س) می‌پردازد و همچنین تحلیل علمی نظری مباحث مربوط به حرمت و حقوق زن، هویت و منزلت نهاد خانواده است.

مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) غرق آباد:

مراسم جشن کوثر با حضور طلاب و مادران پیش دبستانی نگارستان و باهمکاری مادران نمونه در مدرسه علمیه حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار شد. مراسم جشن با پخش کلیپ، قرائت دسته جمعی سوره کوثر، شعر امام زمان(عج)، سرود دسته جمعی مادرم، قرائت سرود جمهوری اسلامی با حضور مسئول آموزش وپرورش برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha