جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
b

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: برگزاری آیین قالیشویان در دومین جمعه از مهرماه در کاشان نشانه ولایت مداری و اعلام آمادگی مردم این خطه در یاری امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین رویداد هنری ملی شهید اردهال ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، با تأکید بر عظمت و ارزش کار هنرمندان شرکت کننده در رویداد هنری ملی شهید اردهال در کاشان، اظهار داشت: کار هنری هنرمندان رویداد شهید اردهال و این اقدام فرهنگی مصداق یاری دستگاه با عظمت امام زمان (عج) و عامل سرور پیامبر (ص) است.

وی با بیان اینکه پیوند هنر با تبیین شخصیت اهل بیت(ع)، خصوصیت هنرمندان انقلابی و ارزشی است، گفت: ستاد نماز جمعه کاشان برای نمایش آثار تولید شده رویداد هنری شهید اردهال در محل مصلی بقیة الله الاعظم(عج) کاشان آمادگی دارد و این پیشنهاد را به عوامل اجرایی رویداد اعلام می‌کنم.

امام جمعه کاشان افزود: هنرمندان شرکت کننده در رویداد ملی شهید اردهال می‌توانند در تداوم کار خود، تبیین بصیرت و ولایتمداری مردم کاشان در بین مردم کشور و جهان در حمایت از شهید اردهال، دینداری کاشانی‌ها، عنایت امام محمد باقر(ع) به مردم کاشان در اعزام فرزند بلافاصل خود به عنوان سفیر ولایت به کاشان، شخصیت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) به عنوان ولی فقیه، امام جمعه و جماعت و مبلغ بودن آن حضرت، ظلم دستگاه جور و مقایسه آن با دشمنی معاندان اسلام در شرایط کنونی، استمرار برگزاری آیین شهادت شهید اردهال هر سال در سه مناسبت ۲۷ جمادی الثانی، دومین و سومین جمعه از مهرماه را به عنوان موضوعات آثار هنری خود انتخاب کنند.

وی یادآور شد: برگزاری آیین قالیشویان در دومین جمعه از مهرماه در کاشان نشانه ولایت مداری و اعلام آمادگی مردم این خطه در یاری امام زمان (عج) است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha