دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در این عصر که زنان به دنبال یک الگوی کامل و بی بدیل برای زندگی خویش می‌گردند، بهترین اسوه و نماد برای آنان حضرت فاطمه زهرا(س) است، بانویی که در همه ابعاد فردی و اجتماعی سرآمد زنان نیک سرشت عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار پنجشنبه شب در مراسم جشنی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) به عنوان یکی از کامل‌ترین زنان تاریخ بشریت، جایگاه مسلمین در بین دیگر ادیان را تثبیت کرده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: شناخت سیره و منش این بزرگ بانوی اسلام بر همه ما واجب است، این حضرت هم در بُعد اخلاقی و عبادی و هم در بُعد اجتماعی دارای شخصیت بسیار والایی است تا جایی که جان خود را برای استمرار دین و امامت فدا کرد.

این استاد حوزه علمیه کردستان تأکید کرد: در این عصر که زنان به دنبال یک الگوی کامل و بی بدیل برای زندگی خویش می‌گردند، بهترین اسوه و نماد برای آنان حضرت فاطمه زهرا(س) است، بانویی که در همه ابعاد فردی و اجتماعی سرآمد زنان نیک سرشت عالم است.

حجت الاسلام هدایتی اظهار داشت: همه ما به ویژه نهادهای دینی و حوزوی باید در معرفی بهتر، جامع‌تر و درست‌تر این بزرگ بانوی اسلام که مادر ائمه اطهار(ع) نیز می‌باشند، اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: بی‌شک اگر زنان مسلمان و ایرانی زندگی حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگوی خویش قرار دهند، هم در این دنیا و هم در آخرت سعادتمند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های متولی که در حوزه فرهنگ فعال هستند درخواست داریم که نسبت به معرفی بزرگانی همانند حضرت فاطمه (س) اهتمام بیشتری داشته باشند تا بانوی مسلمان در انتخاب الگوی زندگی خویش دچار تردید نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha