یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کشکولی

سردار کشکولی با بیان اینکه بسیجیان با تلاش جهادی در عرصه های مختلف در خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده اند و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند، تصریح کرد: خدمت خالصانه و انقلابی به مردم و رفع مشکلات جامعه مهمترین رویکرد بسیج است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان لرستان در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در برهه های مختلف نظام در خدمت رسانی به مردم حضور داشته و دارند، گفت: بسیجیان با اخلاص و روحیه جهادی در مسیر حل مشکلات مردمی گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه بسیجیان با تلاش جهادی در عرصه های مختلف در خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده اند و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند، تصریح کرد: خدمت خالصانه و انقلابی به مردم و رفع مشکلات جامعه مهمترین رویکرد بسیج است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان با اشاره به اینکه ترویج روحیه بسیجی و انقلابی در جامعه راهکاری مطمئن برای خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: امروز با تبعیت از ولایت فقیه، اتحاد و ترویج تفکر بسیجی همه توطئه های استکبار جهانی نقش برآب شده است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha