یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
90

حوزه/ یکی از ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به مردم، باید اخلاص و تلاش جهادی همواره مد نظر قرار گیرد، گفت: اعتماد مردم باعث می‌شود امورات بهتر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر امروز در شورای اداری شهرستان در فرمانداری الشتر، با اشاره به اینکه مدیریت متعلق به مردم است، اظهار داشت: برای خدمت‌رسانی صادقانه و جهادی به مردم باید تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به مردم، باید اخلاص و تلاش جهادی همواره مد نظر قرار گیرد، گفت: اعتماد مردم باعث می‌شود امورات بهتر انجام شود.

امام جمعه الشتر با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای سلب اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی، افزود: مسئولان با خدمت صادقانه و تلاش‌های خود این احساس را به مردم منتقل خواهند کرد که مشکلات در حال رفع هستند.

حجت الاسلام امیدی، تک روی در انجام امور را برای مسئولان آفت دانست و گفت: مشورت، همدلی، صداقت در گفتار، پرهیز از جناح بازی و بازی‌های سیاسی برای پیشرفت و توسعه در امورات مردم، برای مدیران ضروری است.

وی خواستار اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و خاطرنشان کرد: پیگیری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و جلوگیری از برخورد قهری و انجام جهاد تبیین در ادارات و دستگاه‌های شهرستان از موضوعاتی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha