شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر /  جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان:

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه‌های عمومی کنگره شهدا، در حوزه دانش‌آموزان و معرفی شهدا و رشادت‌های رزمندگان باید شاهد ابتکارات جدیدی باشیم، گفت: راه‌اندازی کمیته دانش‌آموزی کنگره شهدای همدان و تجمع بزرگ دانش‌آموزان، از راهکارهایی است که امروز می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس ترویج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های کارگروه‌های برگزاری کنگره شهدای استان همدان، اظهار داشت: حضور در مراسم شهدا افتخاری است که باید قدردان آن باشیم و از آن برای رشد معنوی خود بهره ببریم.

وی افزود: آنچه در عرصه برگزاری کنگره ضروری است، رعایت عدالت در معرفی شهدا می‌باشد، چرا که چه در دوران دفاع مقدس و چه در میدان‌های دیگر، بسیاری از ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مردمی نقش به سزایی داشتند و لذا امروز معرفی این رشادت‌ها به نسل جوان از اهمیت‌ بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر خود بر لزوم توجه به دانش‌آموزان بارها تأکید کردند، یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها بر توجه به دانش‌آموزان و ارتباط این قشر با فرهنگ ایثار و شهدا تأکید داشته و دارند، بنابراین مسئولان برگزاری کنگره نباید از این موضوع غافل شوند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه‌های عمومی کنگره شهدا، در حوزه دانش‌آموزان و معرفی شهدا و رشادت‌های رزمندگان باید شاهد ابتکارات جدیدی باشیم، گفت: راه‌اندازی کمیته دانش‌آموزی کنگره شهدای همدان و تجمع بزرگ دانش‌آموزان، از راهکارهایی است که امروز می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس ترویج کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در مسئله تولید محتوا باید نسبت به ارتباط با مخاطب خاص برنامه ریزی شود، یادآور شد: محتوایی که در تولیدات ارائه می‌شود، بسیار مهم است اما مهم‌تر از آن، رساندن محتوای تولید شده به مخاطب است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: یکی از اقدامات جدی که کمیته تبلیغات باید برای آن برنامه ریزی کند، پر کردن این حد وسط و خلأ و رساندن تولیدات به دست جوانی است که اذهانش در دست فضای مجازی قرار گرفته.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha