جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
image-20230119022445-1.png

حوزه/ تعدادی از بانوان خیر با حضور در شهر مقدس قم، ضمن زیارت حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) از مراکز جامعةالمصطفی‌العالمیه شامل مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی، مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی و مدرسه هجرت بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مقصودی مدیرعامل بنیاد خیرین المصطفی در جلسه بازدید جمعی از خیرین از مراکز جامعة المصطفی که در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی گرد هم آمده بودند، جامعةالمصطفی را زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت‌ها و رویکردهای آموزشی و پژوهشی جامعة المصطفی، با بیان این که در هیچ برهه‌ای از تاریخ چنین فرصتی برای مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به وجود نیامده بود، اظهار داشت: جامعه المصطفی از ثمرات پرخیر و برکت انقلاب اسلامی و میزبان چند ده‌هزار نفری طلاب و دانش‌پژوهانی از ملیت‌های مختلف سراسر جهان است.

مدیرعامل بنیاد خیرین المصطفی با بیان این که جامعه المصطفی نمایندگی‌های متعددی را در داخل و خارج از کشور راه‌اندازی نموده است، خاطرنشان ساخت: جامعه المصطفی العالمیة عاشقانه آغوش خود را برای حضور و میزبانی از تشنگان معارف ناب الهی از اقصی‌نقاط عالم برای شناخت اسلام بازنموده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از رویکردها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی المصطفی در عرصه بین‌الملل، مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی تحت عنوان مدرسه المهدی را از مجموعه‌های ورودی جامعةالمصطفی دانست که طلاب و دانش‌پژوهان را پیش از ورود به مباحث تخصصی با زبان و ادبیات فارسی آشنا می‌سازد.

حجت‌الاسلام عطایی، ضمن تشریح فعالیت‌های آموزشی مرکز زبان و معارف اسلامی المصطفی، حضور جوانانی از سراسر جهان برای کسب معارف الهی را بسیار حائز اهمیت توصیف و تصریح کرد: برای ارزشمندی رویکردهای علمی و دانشی این عزیزان همین بس که المصطفائیان در شرایطی که شاهد هجمه‌های تبلیغاتی گسترده علیه کشور عزیزمان ایران هستیم عاشقانه برای کسب معارف ناب الهی از مهر مادرانه و جمع خانوادگی خود دور شده‌اند.

در بخش پایانی این جلسه، تعدادی از طلاب و دانش‌پژوهان جدیدالورود المصطفی ضمن بیان خاطراتی از نحوه آشنایی خود با جامعه المصطفی و حضور در ایران، بر اهمیت جایگاه کسب معارف ناب الهی تأکید کردند.

بازدید جمعی از بانوان خیّر از مراکز جامعةالمصطفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha