جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ سید شہنشاہ نقوی کی آیت اللہ العظمی حافظ بشیر نجفی سے ملاقات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید شهنشاه حسین نقوی با حضرت آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید شهنشاه حسین نقوی خطیب شهیر پاکستانی به همراه هیئتی با آیت الله بشیر نجفی در دفتر ایشان در نجف اشرف دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله نجفی در این دیدار بر اهمیت مسئولیت پذیری تأکید کردند و گفتند: انسان باید حداقل یک بار در روز به محاسبه خود بپردازد و همین اولین قدم به سوی تقوا است. بهترین زمان برای محاسبه قبل از خواب است.

ایشان در ادامه گفتند: محاسبه این است که انسان از همان زمانی که سر از روی بالش برداشته، فکر کند چه کرده است. اگر کار خیری نصیبش شده، باید خدا را شکر کند و برای قبولی آن کار خیر دعا کند. اگر گناهی مرتکب شده، باید توبه کند و از خداوند طلب آمرزش کند.

حضرت آیت‌الله بشیر نجفی تصریح کردند: انسان اگر استغفار نکند باید آماده رسوایی در قیامت و از دست دادن حسنات باشد. پس لازم است انسان برای گناهان خود از خداوند طلب آمرزش کند و مؤمنی که به او ظلم شده، رضایتش را جلب کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهنشاه نقوی همچنین با حجت الاسلام والمسلمین علی نجفی مدیر دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی نیز دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام علی نجفی برخی خدمات و فعالیت های دفتر این مرجع عالیقدر را کمک های مالی و پزشکی به قربانیان سیل اخیر در پاکستان، حمایت از کودکان بی سرپرست در عراق، پاکستان، یمن و سوریه، کمک به ۵ هزار طلبه شبه قاره هند در نجف اشرف و ارائه خدمات رفاهی در عراق برای زائران از سراسر جهان و شبه قاره بویژه پاکستان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha