جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سردار مجیدی

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در جامعه جدی گرفته شود، انتقال اندیشه‌های آیت الله مصباح به نسل جوان است و نباید از این مهم غافل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، ظهر امروز در همایش بزرگ «استاد فکر» و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح، اظهار داشت: از آیت الله مصباح، به عنوان فردی یاد می‌شود که ذوب در ولایت بودند.

وی با اشاره به اینکه بغض و کینه‌ دشمن از آیت الله مصباح به علت علاقه ایشان به ولایت و همان ذوب بودن در ولایت است، گفت: علامه مصباح با داشتن اندیشه‌های نو، در عرصه تربیت عظیم نیروی انسانی که یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، دستاوردهای مهمی را کسب کرده بودند.

سردار مجیدی با بیان اینکه قرار است تا از ظرفیت آیت‌الله مصباح و اندیشه ایشان در حوزه فرهنگی در استان بهره‌مند شویم، یادآور شد: در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان لازم است تا شخصیت‌های بزرگی همچون علامه مصباح را به درستی در جامعه معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در جامعه جدی گرفته شود، انتقال اندیشه‌های آیت الله مصباح به نسل جوان است و نباید از این مهم غافل شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تأکید بر اهمیت توجه به برگزاری باشکوه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، خاطرنشان کرد: قطعا استفاده از این ظرفیت در معرفی شهدا و بزرگان استان و دستاوردهای انقلاب می‌تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha