دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
منصوریی

حوزه / معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه جریاناتی به دنبال آن بودند تا آیت الله مصباح را تندرو معرفی کنند، گفت: این نگاه را باید ظلم در حق ایشان معرفی کرد، چرا که انصاف در تحلیل‌ها و جذب حداکثری از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این عالم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، ظهر امروز در همایش بزرگ «استاد فکر» و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، آیت الله مصباح را اندیشمندی بزرگی دانست که جامعه از نعمت حضور ایشان محروم است، اظهار داشت: علامه مصباح با زمان‌شناسی و اولویت‌شناسی به موقع، به بهترین شکل اولویت‌ها را تشخیص می‌دادند و در مسیر آن اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح اولویت‌ اصلی کشور را کادرسازی می‌دانستند، گفت: ایشان با شکل‌گیری ساختارهایی همانند موسسه حضرت امام(ره) و طرح ولایت، اقدام به کادرسازی در سراسر کشور کردند، اقدامی که اگر محقق نمی‌شد، امروز کشور با چالش‌های جدی مواجه می‌شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور، با اشاره به اینکه آیت الله مصباح از ملامت‌ها هراسی نداشتند، یادآور شد: علامه مصباح در دوره اصلاحات مورد حملات بسیاری از سوی جریان‌های داخلی و خارجی قرار گرفت، اما هیچگاه در این راه خسته نشدند و حتی زمانی که هجمه‌ها بیشتر می‌شد، عملکرد ایشان نیز بهتر بود.

وی با تأکید بر اینکه در انجام وظیفه، آیت الله مصباح از آبروی خود نیز گذشت، خاطرنشان کرد: ولایتمداری و تعلق خاطر ایشان به رهبر معظم انقلاب مثال‌زدنی است و همگان شاهد تواضع ایشان در مقابل مقام معظم رهبری بودند.

منصوری افزود: آیت الله مصباح در تمام زندگی خود و در تصمیم‌گیری‌ها همیشه تقویت ولایت و حکم ولایت را از ارکان اصلی می‌دانستند.

وی با بیان اینکه جریاناتی به دنبال آن بودند تا آیت الله مصباح را تندرو معرفی کنند، گفت: این نگاه به ایشان را باید ظلم در حق ایشان معرفی کرد، چرا که انصاف در تحلیل‌ها و جذب حداکثری از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این عالم بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور، با اشاره به اینکه آیت الله مصباح هر ماموریتی را به بهترین شکل انجام می‌دادند، یادآور شد: ایشان در کنار توجه به مسائل کلان و راهبردی، به بسیاری از مسائل جزئی نیز توجه داشتند و مسائل کلان باعث غفلت علامه مصباح نمی‌شد.

وی تصریح کرد: در هر فعالیتی آیت الله مصباح وارد شدند، مایه برکت در آن بودند که طرح ولایت از جمله آنها است و امروز باید تقویت این دوره‌ها و منظومه فکری آیت‌الله مصباح را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha