شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ همایش بوسه بر دستان مادر در ارومیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در همایش «بوسه بر دستان مادر» گفت: زنان در تمدن سازی اسلامی، نقش محوری دارند و لذا تبلیغات اسلامی نیز نگاه ویژه به حوزه بانوان دارد و از برنامه ها و طرح‌های مربوط به خانواده، جمعیت و بانوان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حس محمدی امروز در همایش «بوسه بر دستان مادر» که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تعابیر امامین انقلاب در مورد بانوان بی‌بدیل است. رهبر انقلاب الگوی زن سوم را در برابر نگاه شرق و غرب به بانوان مطرح می کنند.

وی به تأثیر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تعبیر آیت الله مصباح یزدی در مورد زنان این است که اولین کسانی که در راه اندازی راهپیمایی علیه رژیم پهلوی پیش قدم شدند، زنان بودند و بدون پشتیبانی زنان انقلاب پیروز نمی شد و این جایگاه والای زنان را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تصریح کرد: زنان دارای قدرت پنهان هستند و چون دشمن این را متوجه شده، به جایگاه زنان حمله کرده و حقوق دفاع از زنان را دستاویز خود جهت از بین بردن انقلاب اسلامی قرار می‌دهند و در فتنه اخیر دشمن تمام برنامه های خود را طراحی و مهندسی کرده بود اما چون محاسبات غلطی بر اساس نگاه حیوانی به انسان داشتند، شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: زنان در تمدن سازی اسلامی نقش محوری دارند و لذا تبلیغات اسلامی نیز نگاه ویژه به حوزه بانوان دارد و از برنامه ها و طرح‌های مربوط به خانواده، جمعیت و بانوان حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: ظرفیت بزرگ مدارس علمیه خواهران در ارومیه برای اولین بار در جهت تبلیغ معارف دینی به کار گرفته شد و طلاب در ایام محرم و ماه رمضان به روستاها و مناطق مختلف شهر اعزام شدند.

وی با تاکید بر این که زنان با روحیه جهادی در عرصه تبلیغ دین و معارف انقلاب فعالیت می‌کنند، افزود: حقیقتا در ایام فاطمیه، محرم و دیگر ایام تبلیغی ما این حرکت های جهادی بانوان طلبه را مشاهده کردیم و تبلیغ هنرمندانه حجاب در نمایشگاه فاطمیه از سوی طلاب مورد تحسین مردم قرار گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در پایان گفت: از مدیریت مدارس علمیه ریحانة الرسول و زینب کبری سلام الله علیهما که در برگزاری مسابقات کتابخوانی همکاری لازم را انجام دادند تقدیر و تشکر می‌کنیم و در اثر این دوره ها مربیان مهدویت تربیت شدند و دست ما برای اعزام مربیان مهدوی به دوره ها و کلاس های متعدد پر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha