شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ آیت الله دستغیب گفت: سؤالاتی در ذهن بسیاری از افرادی که در اغتشاشات اخیر حضور داشته و اکنون در ندامتگاه ها به سر می‌برند وجود دارد، از این رو پیشنهاد می شود تا مطالبی در خصوص پاسخ به شبهات نوشته شود و در اختیار این افراد قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مسجد حرم مطهر سیدعلاالدین حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: حضور امام جمعه شهرک های غرب در زندان و بحث و گفت و گو با افرادی که طیّ اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند و ارشاد آنان قابل تقدیر بوده که رشته ای از جهاد تبیین است.

وی در ادامه اضافه کرد: سؤالاتی در ذهن بسیاری از افرادی که در اغتشاشات اخیر حضور داشته و اکنون در ندامتگاه ها به سر می‌برند وجود دارد، از این رو پیشنهاد می شود تا مطالبی در خصوص پاسخ به شبهات نوشته شود و در اختیار این افراد قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی مبلغین است، عنوان کرد: هنگامی تاریخ اسلام را می نگریم از جمله حضور پیامبر اکرم(ص) در طائف و برخورد افراد گمراه و اغفال شده، حتّی افراد کم سنّ و سال را نسبت به اوّل شخص عالم وجود ملاحظه می‌ کنیم صبر و استقامت آن وجودِ گرامی در برابر آن همه تهمت ها و ناسزاها، الگوی تمام عیار برای همه کسانی است که مبلّغین رسالات الله و ورثه انبیاء می باشند و بایستی در برابر این قبیل جریانات که در شرائط کنونی در اثر تحریکات و تبلیغات رسانه های استکباری و مزدوران آنها علیه اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی واقع می شود، مقاومت و ایستادگی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: باید به منظور پیشگیری و خنثی نمودن توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف به ویژه جهات فرهنگی و خصوصاً در رابطه با جوانان عزیز تدبیر و برنامه‌ ریزی لازم به طور پیوسته انجام گیرد و مسئولان مربوطه با حمایت و همراهی مردم متدیّن و انقلابی به نحو احسن به وظائف خویش عمل نمایند و رضای خداوند متعال را کسب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزانه رئوفی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام ما در کشوری هستیم که دین اسلام و مسلمان هستیم اما در بسیاری از مکانها انسان فکر نمی کند در ایران است با خون این همه شهید که برای حفظ و حراست این مملکت به زمین ریخته شده و در قیامت باید جواب گو باشیم . به نظر من باید غیر مستقیم مردم باید به دین دعوت کرد که فطرت شان بیدار شود. اذان ظهر و مغرب در همه اما کن های عموی با صدای بلند پخش شود در کل کشور مترو درمدارس در دانشگاهها در ترمینال اتوبوسها ،.. میدانهای تره بار در کل کشور انشالله خدا و امام الزمان (عج ) کمک می کنند مردم دیندار تر می شوند . دوم شهرداری بنر های را نصب کند که مربوط به حجاب است .بسیاری از خانم ها نمی دانند حجاب حکم خداوند است ودر قرآن آیه مربوط به حجاب داریم . فکر هدایت غیر مستقیم از زبانی گفتن در بعضی افراد تاثیرش بیشتر باشد .