شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه کمیته طلاب و دانشجویی شاهین دژ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر علیه السلام شاهین دژ گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پوزه استکبار را به خاک مالید و تفکر غربی را که می گفت؛ دین جایی در مدیریت جامعه ندارد، تحقیر و همه مستضعفین را به ادامه مبارزه با استکبار جهانی امیدوارتر کرد و امروز می بینیم به برکت این انقلاب جبهه مقاومت شکل گرفته است و باید این مسائل به مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر جلسه کمیته دانشجویی و طلاب شاهین دژ با حضور اعضای این کمیته و مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران شاهین دژ در مدرسه علمیه امام محمدباقر علیه (ع) این شهر برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام ابوالفضل یزدی با تأکید بر غنی سازی محتوای دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر باید از حالت کلیشه ای و بخشنامه ای خارج شود و به سمت محتوا محور حرکت کند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر علیه السلام شاهین دژ گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پوزه استکبار را به خاک مالید و تفکر غربی را که می گفت؛ دین جایی در مدیریت جامعه ندارد، تحقیر کرد و همه مستضعفین را به ادامه مبارزه با استکبار جهانی امیدوارتر کرد و امروز می بینیم به برکت این انقلاب جبهه مقاومت شکل گرفته است و باید این مسائل به مردم تبیین شود.

دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثار گران و جانبازان، تجدید میثاق با شهدای گمنام و غبار روبی مزار شهدا با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، فرهنگی و هنری در فضای مجازی، برگزاری نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در مدرسه علمیه برادران، برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور گسترده در مراسمات دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha