جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2023-01-29_06-48-54.jpg

مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل با بیان اینکه آن دینی منطقی است که اجازه توهین به دیگر ادیان را به معتقدانش ندهد، گفت: اهانت‌های دشمنان به کتاب آسمانی مسلمانان نشان از عجز و پوچی باورهای دینی‌شان دارد.

خانم شهربانو ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل اظهار کرد: براساس سیره نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین(ع) هیچ مسلمانی حق توهین به مقدسات سایر ادیان را ندارد، بنابراین این عظمت دین مبین اسلام را نشان می‌دهد البته اگر دشمنان متوجه آن باشند.

وی افزود: اهانت‌هایی که در روزهای اخیر، کشورهای بیگانه و گروه‌های افراطی ضد اسلامی و معاند بر کتاب آسمانی مسلمانان کردند هرگز لطمه‌ای به قداست این معجزه الهی وارد نخواهد کرد و به‌طور قطع تنها بر خشم و نفرت مردم جهان از این یاوه‌گویان خواهد افزود.

مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل با بیان اینکه کشورهای غربی روز به روز افکار و نقشه‌های شوم متفاوت را علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند تا بلکه زمینه اختلاف و دین‌گریزی را در ذهن مردم ترسیم کنند، گفت: دشمنان هر چقدر به زیبایی‌های دین مبین اسلام پی می‌برند بیشتر به فکر تخریب و تحریف آن با شکل‌دادن گروه‌های تکفیری و ضد اسلامی می‌اندیشند.

ستوده افزود: بدخواهان اسلام سعی دارند چهره اسلام را خشن و اسلام‌هراسی را در بین مردم نشر دهند، غافل از اینکه معارف الهی و سیره بی‌نظیر ائمه اطهار(ع) در فطرت مسلمانان بوده و هرگز فراموش نخواهد شد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل با تاکید بر این که در هیچ عقل و منطقی مجوز توهین و افترا داده نشده است، گفت: کشورهای غربی تشنه خونریزی و کشتار مردم مظلوم مسلمان هستند. پس بنابراین اینگونه افراد که بویی از مهر و محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نبرده‌اند داشتن چنین اخلاق و رفتار پستی طبیعی به نظر می‌رسد.

استاد حوزه علمیه خواهران بیان کرد: باور و اعتقاد دینی‌مان بر این است که توهین به مقدسات ادیان دیگر از رذائل اخلاقی است پس اهانت‌های دشمنان به مقدسات مسلمانان نشان از عجز باورهای دینی‌ و عمق خباثتشان حکایت دارد.

اهانت‌های دشمنان به مقدسات نشان از عجزشان دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha