جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اراک

حوزه/ امام جمعه اراک در دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: همه امکاناتی که در حال حاضر در عرصه تحصیل و حضور اجتماعی بانوان وجود دارد، به برکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله دری نجف آبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران حوزه علمیه خواهران استان مرکزی ضمن تبریک ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب، شعبان و رمضان فرصت مناسبی برای عاشقان اهل بیت(ع) است و باید قدر این فرصت را بدانیم.

امام جمعه اراک تصریح کرد: «حوزه علمیه» دانشگاه اهل بیت(ع) است و همه باید تلاش کنیم نمره قابل قبولی در آن کسب کنیم و در این راه به مراحل بالایی دست پیدا کنیم، چرا که خداوند ما را خطاب قرار داده، پس رسیدن به این مرحله امکانپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اولین توصیه بنده به شما توجه و اهمیت دادن در عرصه تلاش و تحصیل در دانشگاه اهل بیت(ع) است، اگر در این میدان نمره قابل قبولی کسب کنیم، در میدان‌های دیگر نیز می‌توانیم موفق باشیم.

امام جمعه اراک گفت: برای موفقیت این اولین میدان است و باید تلاش کنیم تا طلابی که در مدارس علمیه مشغول به تحصیل هستند، نیز در این راه موفق باشند.

آیت الله درّی نجف آبادی بیان کرد: تلاش برای تربیت طلابی با روحیه جهادی باید در درجه اول کارها قرار گیرد.

حضور اجتماعی بانوان به برکت انقلاب است

امام جمعه اراک با اشاره به ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همه امکاناتی که در حال حاضر در عرصه تحصیل و حضور اجتماعی بانوان وجود دارد، به برکت انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: همه ما نسبت به شهدا، امام(ره)، انقلاب و نسل‌های آینده مدیون هستیم و اگر غفلت کنیم در برابر خداوند مسئول خواهیم بود.

امام جمعه اراک در پایان از مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha