جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2023-02-01_11-36-54.jpg

معاون فرهنگی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نخستین مسابقه فرهنگی ورزشی ویژه طلاب این واحد حوزوی خبر داد.

خانم لیلا یحیی‌زاده معاون فرهنگی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: اهمیت و توجه به ورزش و تندرستی همواره مورد تاکید اسلام است و آن را برای تقویت انگیزه و افزایش بهره‌وری در زندگی روزمره ضروری می‌داند.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه را کنترل آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از گسترش آن‌ دانست و گفت: آسیب‌های حوزه زنان با توجه به نقش هدایت‌گری‌شان در جامعه، از اهمیت بیشتری برخوردار است و مهار آسیب‌های این قشر اثرگذار بایستی به‌عنوان یک مساله جدی مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد. از مناسب‌ترین روش‌های مقابله با این آسیب‌ها، رخدادهای فرهنگی - ورزشی با نقش‌آفرینی بانوان است.

معاون فرهنگی تبلیغی موسسه آموزش‌ عالی الزهرا(س) اردبیل تصریح کرد: یک برنامه ورزشی جامع در کنار آموزش و تحصیل می‌تواند فرهنگ عمومی و آگاه‌سازی را در عرصه‌های متفاوت تقویت کند.

یحیی‌زاده به تشریح برنامه‌های نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه طلاب خواهر پرداخت و گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به مدت دو روز از ۱۰ تا ۱۱ بهمن‌ماه تشکیل یافت و با استقبال پرشور طلاب موسسه آموزش عالی الزهرا(س) در رشته‌های دارت، بدمینتون، طناب‌کشی، داژبال و فوتسال همراه شد.

رقابت بانوان طلبه اردبیلی در مسابقات ورزشی + عکس

رقابت بانوان طلبه اردبیلی در مسابقات ورزشی + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha