جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / گردهمایی مداحان و شعرای همدانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جامعه برای اثربخشی بیشتر، از ما تحقق جهاد تبیین را مطالبه کرده و لذا تحقق این امر بر همه ما واجب است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، ظهر امروز در جمع مادحین و شاعران اهل بیت(ع)، با بیان اینکه امروز باید همه تلاش کنیم تا جز رهپویان علوی باشیم، اظهار داشت: حرکت در این مسیر همان چیزی است که مطالبه امام جامعه است و آن را برای ما ترسیم کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جامعه برای اثری بخشی بیشتر، از ما تحقق جهاد تبیین را مطالبه کرده و لذا تحقق این امر بر همه ما واجب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، با اشاره به اینکه نقش جامعه مادحین و شعرا در در حوزه جمعیت و خانواده را می‌توان گفت که از نقش وزارت بهداشت نیز بیشتر است، گفت: امروز لازم است تا نگاه مردم در فضای عمومی جامعه را نسبت به برخی باورها تغییر دهیم، البته در این عرصه نیازمند برنامه ریزی دقیق و انجام کار فرهنگی هستیم.

وی به تشریح اهداف تشکیل این جلسه پرداخت و یادآور شد: در کنار مشخص کردن خط محتوایی در جامعه، این نشست به منظور نزدیک کردن دل‌های مادحین به یکدیگر و ایجاد اخوت برگزار شده است، چرا که هر چه دل‌ها بیشتر به هم نزدیک شود، اتحاد نیز بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام نظیری با گلایه از عدم توجه لازم به میلاد حضرت امیر(ع) در فضای شهری، گفت: این گله وجود دارد که چرا در شب و روز میلاد علی(ع)، دارالمومنین همدان آنچنان که باید حال و هوای امیرالمومنینی نداشت و مراسمات قوی در همدان شکل نگرفت.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند حرکت تازه‌ای در این عرصه هستیم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا در جشن‌های شعبانیه مراسم‌های با عظمت و با اقتداری را برگزار کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha