جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حائری

حوزه/ مدیر مرکز خدمات استان خراسان رضوی گفت: همه جبهه کفر برای نابودی اسلام، فرهنگ دین، قرآن و مکتب اهل بیت(ع) ایستاده‌اند، بنابراین لازم است طلاب با همه وجودشان که سرشار از ایمان و معنویت است، جبهه واحدی برای مقابله با دشمن تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، امشب همزمان با سالروز ولادت حضرت امیر المومنین(ع) مراسم عمامه گذاری ۳۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حائری مدیر مرکز خدمات استان خراسان رضوی، در این مراسم ضمن اشاره به مسئولیت خطیر و رسالت سنگین طلاب پس از تلبس به لباس سربازی امام زمان(عج)، اظهار داشت: شاگردان مکتب امام صادق(ع) با تلبس، برای حضور در جبهه فرهنگی و دفاع از مکتب اهل بیت(ع)، ردای بهشتی خدمت را می‌پوشند و خود را آماده می‌کنند.

وی این لباس را ردای خدمت دانست و با اشاره به تلاش مستمر دشمنان و کفر در طول تاریخ برای تقابل با جبهه اسلام، گفت: همه جبهه کفر برای نابودی اسلام، فرهنگ دین، قرآن و مکتب اهل بیت(ع) ایستاده‌اند، بنابراین لازم است طلاب با همه وجودشان که سرشار از ایمان و معنویت است، جبهه واحدی برای مقابله با دشمن تشکیل دهند.

مدیر مرکز خدمات استان خراسان رضوی، با بیان اینکه جشن تلبس، شب بی‌نظیری در تاریخ روحانیت حوزه علمیه خراسان است، خاطرنشان کرد: امشب صدها طلبه در لباس سربازی امام زمان(عج) بعنوان سربازان پا در رکاب برای ایستادگی برابر دشمن وارد میدان می‌شوند و در یک پیچ تاریخی صف آرایی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حائری با بیان اینکه ۵۵ کشور در جریان آشوب‌های اخیر پا به میدان گذاشته و همه مزدوران خود را بسیج کرده بودند تا عمامه را از سر روحانیت بردارند، تصریح کرد: در پایگاه رحمت و جوار مضجع رضوی جشن عمامه گذاری را برگزار کرده‌ایم که امیدواریم این صفحه زرین در تاریخ فرهنگ حوزه علمیه خراسان ماندگار شود.

وی عمامه را لباس رسول الله(ص) دانست که طلاب حوزه علمیه خراسان به پوشیدن این ردای بهشتی مفتخرند و با بیان اینکه شهید مطهری این ردا را سند افتخار می‌دانست، بیان کرد: امیدوارم فخر دنیا و آخرت را با این لباس کسب کنید، بدانید که لباس روحانیت سند افتخار است و شما سربازان به این افتخار در قامت ادای تکلیف مفتخرید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha