شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله محمود رجبی و دبیرستاد همکاریها

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: هر چقدر برای آموزش و پرورش و اجرای برنامه ها و طرح های معرفتی آن سرمایه گذاری کنیم در واقع آینده نظام و انقلاب اسلامی را بیمه و تضمین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش طی سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش از نهادها و ارگان های اصلی نظام اسلامی است که با استقرار حاکمیت اسلامی رنگ و بوی متفاوتی نسبت به دوران قبل از انقلاب گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز آینده هر جامعه ای در گروه تربیت درست نسل جوان آن جامعه و از کلاس های درس در مقاطع ابتدایی شکل می گیرد و ما در جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای به بحث تعلیم و تربیت از مدارس ابتدایی و حتی پیش از آن داریم.

آیت الله رجبی ادامه داد: در گزارشی که اشاره شد نگاه بلند همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش ترسیم شده است و این حرکت بسیار ارزشمندی است که دانش آموزان از ابتدای دوره شکل گیری علمی و دانشی خود با مسائل معرفتی و اخلاقی نیز آشنا شوند.

وی تصریح کرد: امروز همه دستگاهها باید از آموزش و پرورش حمایت کرده و آینده نظام و انقلاب را در گروه تربیت صحیح، سالم و اصولی دانش آموزان بدانند، لذا هر چقدر برای نسل جوان و نوجوان هزینه کنیم در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشورمان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود از طرح ها و برنامه های ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha