جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ش

حوزه/ دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام گفت: انقلاب اسلامی توان تمدن سازی را در جهان امروز دارد و در دنیای امروز تبدیل به یک گفتمان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان محمد مهدی عبدخدایی همرزم شهید نواب صفوی شب گذشته در ویژه برنامه «گلستانه» که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و در دهه مبارک فجر در تالار شهر فرهنگسرای شهرداری کاشان اجرا شد، به خاطراتی از دوران مبارزاتی خود و یاران شهیدش پرداخت.

وی ضمن اشاره به حوادث و اتفاقاتی که به شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران منجر، به انقلاب‌های بزرگ جهان همچون انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر ۱۹۱۷، انقلاب چین و انقلاب کوبا اشاره کرد و به مقایسه انقلاب اسلامی با این انقلاب‌ها پرداخت.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه‌ شخصیت امام خمینی(ره) بنیان گذاری شد و این انقلاب زاییده تفکر تشیع بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی توان تمدن سازی را در جهان امروز دارد و در دنیای امروز تبدیل به یک گفتمان شده است.

گفتنی است ویژه برنامه «گلستانه»، به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با برنامه‌های متنوع با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری صدا و سیمای کاشان در مجموعه تالار شهر شهرداری کاشان اجرا شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha