دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/ مدرس حوزه علمیه خواهران اراک گفت: دشمن بر روی نسل نوجوان انقلاب اسلامی ایران بسیار سرمایه گذاری کرده تا بتواند بوسیله این نسل چراغ انقلاب را خاموش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز مراسم جشن پیروزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر و مدرس موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) ساوه در جمع دانش آموزان متوسطه اول در مدرسه جهان سوزان ساوه برگزار شد.

کرمی با بیان اینکه برای این انقلاب شهیدان زیادی داده‌ایم، اظهار داشت: برای پایداری انقلاب اسلامی ایران تا کنون شهیدان زیادی جان خود را نثار کرده‌اند و امروز ادامه حیات انقلاب اسلامی به دست دهه هشتادی‌هاست.

وی یادآور شد: دشمن بر روی نسل نوجوان انقلاب اسلامی ایران بسیار سرمایه گذاری کرده تا بتواند بوسیله این نسل چراغ انقلاب را خاموش کند.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول (س) در بیان راهکار مقابله با دسیسه دشمن، خاطرنشان کرد: نسل نوجوان ما با پژوهش، مطالعه و درخشش در عرصه‌های علمی، پژوهشی، اقتصادی و فرهنگی و فراهم نمودن پیشرفت کشور در زمینه‌های گوناگون این حیله دشمنان را خنثی خواهد کرد.

اجرای گروه سرود ‌و حضور دانش آموزان اقوام مختلف با لباس‌های محلی هر قوم در این مراسم، اهتزاز پرچم مقدس ایران توسط دو دانش‌آموز اسکیت باز و اجرای نمایش از برنامه‌های این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha