پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1069168
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
تصاویر/ فعالیت فرهنگی طلاب خوی در مناطق زلزله زده

حوزه/ بی شک برای کودکان کمپ شهیدچمران و سراسر کمپ‌هایی که طلبه جوان و دوست داشتنی را در میان خود تجربه‌ کردند، این زلزله یک سری خاطرات شیرین و جذاب هم در برداشت. ذهنیت و تخیل وحشت زده کودکان را با هنرمندی و صمیمیت مثال زدنی و هرچند ساده و بی‌تکلف تخلیه کردند و حال خوب و یادگاری ماندگاری را برای دهه نودی‌ها رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، روحانیون و طلاب خوی این روزها تاریخ را به گونه ای دیگر رقم می زنند و از نو می‌نویسند.

در عصری که قدرت امپراطوری رسانه ای غرب و دشمنان قسم خورده اسلام که به خون مسلمین و در رأس آن روحانیت تشنه هستند، شب و روز با هزینه گزاف و هزاران میلیاردی خود علیه روحانیت می تازند و دوستان از روی عدم علم فعالیت روحانیت را در خدمت به اسلام و مسلمین منعکس نمی کنند، طلاب جهادی این گونه به جهاد برخواسته اند و به دور از چشم های خیره شده، به یاری آسیب دیده ها از زلزله شتافته اند.

پیامبر خوبی ها کودکان را دوست میداشت و با آنها بازی میکرد" أولادُنا أکبادُنا، صُغَراؤهُم اُمَراؤنا، کودکان جگرگوشه های ما هستند" مَن کانَ عِنْدَهُ صَبِیٌّ فَلْیَتَصابَّ لَهُ؛کسی که نزد او کودکی است، باید کودکانه رفتار کند.

بی شک برای کودکان کمپ شهیدچمران و سراسر کمپ‌هایی که طلاب جون را در میان خود تجربه‌ کردند، این زلزله، یک سری خاطرات شیرین و جذاب هم در برداشت. ذهنیت و تخیل وحشت زده کودکان را با هنرمندی و صمیمیت مثال زدنی و هرچند ساده و بی‌تکلف، تخلیه کردند و حال خوب و یادگاری ماندگاری را برای دهه نودی‌ها رقم زدند.

فناوری‌های ما برای تربیت نسل‌های آتی در همین میادین سخت ولی ساده دست یافتنی است. جایی که فکرش را هم نمی‌کنیم، تبدیل به کلاس درس و منبر تبلیغ و کانون فرهنگی می‌شود و مخاطب برای شنیدنمان و در کنارمان بودن، تشنه و طالب است.

و به درستی طلبه های جوان و جهادی از تهدیدها فرستی می سازند که در خود فرصت ها نیست.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha