جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه/ فعالیت جهادی طلاب در مناطق زلزله زده خوی (1)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حدود ۶ هزار امام محله و طلبه جهادی با جمعیت هلال احمر همکاری دارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوی، اظهار کرد: اولویت نخست خدمت‌رسانی به مردم با امامان محله و طلبه های جهادی است.

وی با اشاره به اینکه کانون امامان محله و طلاب جهادی در هلال احمر تشکیل شده است، مطرح کرد: رسالت اصلی کانون‌ این است که آموزش لازم به طلاب برای خدمت‌رسانی به مردم داده شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه علم به تنهایی کافی نیست، عنوان کرد: علم و عمل باید در کنار یک‌دیگر باشند در نتیجه علمی که منجر به خدمت‌رسانی به مردم و نیازمندان شود، مفید است.

وی با اشاره به اینکه یک طلبه همواره باید در خدمت مردم باشد، خاطرنشان کرد: میدان‌های خدمت‌رسانی مانند خوی تجربه‌های بسیاری را به نیروهای جهادی اضافه می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه کشورهایی مانند ترکیه و سوریه نیز الان در این وضعیت قرار دارند، تصریح کرد: باید شاکر خدا باشیم حادثه خوی محدودتر و کم‌تر بوده است.

وی با اشاره به اینکه روحانیت خدمت‌رسان مردم است، اعلام کرد: حدود ۶ هزار امام محله و طلبه جهادی با جمعیت هلال احمر همکاری دارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

همکاری ۶ هزار طلبه جهادی با هلال احمر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha