جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1069167
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
طلاب خوی

حوزه/ افق‌گشایی روحانیت جوان در میان مشکلات و مصائب سخت یک پیام مثبت و بااهمیت دارد. در وضعیت بحران و برای مدیریت شرایط، طلاب جوان و کاربلد و دلسوز را باید بخشی از راه حل دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، در مدیریت بحران، طلاب جوان را باید بخشی از راه حل دانست و حضور روحانیت از سردترین روستاهای دورافتاده تا صعب العبورترین مناطق زلزله‌زده در خوی به چشم می خورد.

حجت الاسلام سرخوش، حین توزیع غذا در روستاها و اطراف شهر، پای درد دل و گلایه‌های این همشهری میانسال می‌نشیند.

 طلاب جوان را باید بخشی از راه حل دانست

حجت الاسلام نقی لو در کمپ‌ واقع در منطقه تخته پل، حاضر است و با تدارک شیرینی و کیک، کام مردم زلزله‌زده را در روز میلاد امیرالمومنین(ع) شیرین کرد.

حجت الاسلام پورعبدالله در زاویه سکمن‌آباد ۴۵کیلومتری خوی حضور دارد و در طبخ و توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذا به همت مرکز نیکوکاری شهدای زاویه درحال کمک رسانی و دستگیری مردم دوست داشتنی این منطقه است.

 طلاب جوان را باید بخشی از راه حل دانست

حجت الاسلام نقی‌لو خود را به روستاهای دور افتاده و سردسیرترین منطقه زلزله زده، رسانده تا دل و جان هموطنان را با مهر و خدمت خالصانه، از سرمازدگی نجات دهد.

 طلاب جوان را باید بخشی از راه حل دانست

گاهی باید از دل خطرها فرصت‌ها را جستجو کرد. حجت الاسلام سیدولیلو و تصاویری که نشان از یک صمیمیت عمیق و هدفمند میان او و حلقه دهه هشتادی‌اش دارد. خداقوت که از سرمای زمستان و بحران زلزله هم گل کاشتید.

 طلاب جوان را باید بخشی از راه حل دانست

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha