چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فعالیت جهادی طلاب خواهر آذربایجان غربی در زلزله خوی

حوزه/ طلاب خواهر آذربایجان غربی همراه با دیگر گروه های جهادی در کنار زلزله زده های خوی حاضر هستند و با تهیه بسته های غذایی، بهداشتی، فرهنگی و تقدیم آن ها به زلزله زده ها و ارائه مشاوره به زنان و دختران، به یاری هموطنان خود شتافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، طلاب خواهر حوزه علمیه خوی و سلماس همزمان با دیگر جریان های جهادی در کمک به زلزله زدگان خوی پیش قدم شده اند.

طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها سلماس از روز نخست زلزله با حضور در مساجدی که زلزله زده ها را اسکان داده بودند، با زنان و دختران زلزله زده همدردی کردند و پای صحبت ها و درد دل هایشان نشستند.

آن ها با تهیه بسته های بازی، کتاب داستان، قصه، دفتر نقاشی و مداد رنگی و اهدای آن ها به کودکان زلزله زده، کام آن ها را شیرین کردند.

فعالیت جهادی بانوان آذربایجان غربی در زلزله خوی

طلاب خواهر مدرسه علمیه سلماس با اهدای بسته های غذایی و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اعم از البسه و ... و ارسال آن ها برای زلزله زده ها نقش خود را برای کمک به آسیب دیدگان از این حادثه طبیعی ایفا کردند.

همچنین طلاب خواهر خوی نیز با ایجاد گروه جهادی به نام مبارک " یاوران مهدی (عج)" که بیش از ۵۰ طلبه در روزهای نخست در آن عضو شدند، با تهیه اقلام بهداشتی، پتو، جیره خشک، غذای گرم، لباس و مواد غذایی برای زلزله زدگان و بسته های فرهنگی از قبیل مداد رنگی، مداد، پاک کن، تراش و ... برای کودکان زلزله زده به کمک هموطنان خود شتافتند.

فعالیت جهادی بانوان آذربایجان غربی در زلزله خوی

بانوان طلبه با حضور در روستاهای زلزله زده و اردوگاه های اسکان موقت زلزله زده ها پای درد دل زنان و دختران آسیب دیدگان نشستند و به آن ها خدمات مشاوره ای ارائه دادند.

آن ها به خانواده هایی که از زلزله آسیب دیده بودند سر می زنند و هدایایی که از مردم برای زلزله زده ها جمع کرده اند، به آن ها تقدیم می کنند و یا از آن ها شماره کارت می گیرند تا با عزت تمام، هم خود کمک کنند و خیرین را به این امر دعوت کنند.

فعالیت جهادی بانوان آذربایجان غربی در زلزله خوی

حاشیه‌های شهر و روستاها با افزایش برودت هوا نیازهای خاص گرمایشی و گفتگوها و حضور امید بخش و دلگرم کننده را حتما نیاز خواهند داشت و طلاب خواهر با این سردی هوا و سختی رفت و آمد به روستاها نیز از کارها و فعالیت های فرهنگی و کمک های خدا پسندانه غافل نیستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha