شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهمن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ۱۹ بهمن ماه ۵۷ یک روز شگفت انگیز، تاریخ ساز و تحول ساز برای ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان در دفتر امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دهه پیروزی و رحمت الهی برای ملت آزاده ایران اسلامی است، ۱۹ بهمن ماه ۵۷ را روزی شگفت انگیز، تاریخ ساز و تحول ساز برای ملت ایران خواند و گفت: در این روز نیروی هوایی قهرمان و بابصیرت با امام بیعت کرد و نشان داد که ارتش برای استقلال و آزادی ایران اسلامی همیشه در صحنه است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اتحاد و همبستگی، زحمات و خدمات نیروهای مسلح تمامی معادلات دشمنان را برای خدشه وارد ساختن به اهداف نظام نقش بر آب کرد، خاطر نشان کرد: ارتش امروز نیز یار و یاور ولایت، ملت و استقلال ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون به نسل جوان معرفی شود.

امیر خوش کنار، فرمانده لشکر عملیاتی ۸۴ پیاده لرستان هم به قدرت کشورمان در حوزه های پهپادی، موشکی و هسته ای اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی یکی از ابرقدرت های منطقه است و اقتدار کنونی نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ارتش ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان حافظ دستاوردهای اسلام و انقلاب خواهد بود و برای پاسداری و صیانت از ارزش های نظام جان خود را نیز در طبق اخلاص خواهد گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha