شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قشم

حوزه/ امام جمعه قشم با اشاره به لزوم همگرایی و وحدت میان مسئولان و امامان جمعه، گفت: مسئولین برای حل مشکلات شهری و رفع دغدغه‌های مردمی با ائمه جمعه هماهنگ باشند و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امشب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با جمعی از امامان اهل سنت شهرهای قشم دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه قشم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به لزوم همگرایی و وحدت میان مسئولان و امامان جمعه، اظهار داشت: مسئولین برای حل مشکلات شهری و رفع دغدغه‌های مردمی با ائمه جمعه هماهنگ باشند و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: قیمت بلیط شناورهای مسافری برای شهروندان قشمی قابل تحمل نیست و انتظار می‌رود مسئولین هر چه سریعتر نسبت به کنترل قیمت‌ها پیگیری لازم را انجام دهند.

امام جمعه قشم یادآور شد: در رابطه با قیمت موادغذایی در شهرستان بازرسی بیشتر انجام گیرد و میزان نظارت و کنترل بازار با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از مسئولین با رفتارهای نامناسب، مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنند که باید مراقب چنین رفتارهایی باشیم.

حجت الاسلام حاجبی گفت: امسال به حول قوه الهی با حضور پرشور مردم اهل سنت و اهل تشیع، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پرشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha