سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
از طلوع تا غروب، با مردم و بدون فیگورهای دوربینی

حوزه/ هرچند که دوربین‌های حرفه‌ای صداوسیما و فوتبال برتر را نداریم، ولی این طلاب دلسوز ثابت کردند که فارغ از فیگورهای بصری و دوربینی، در سرما و گرما همراه مردم و بخشی از راه‌حل مسائل هستند و خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، خدمت و جهاد، استاد و شاگرد نمی‌شناسد. همه هستند و صبح و شام خود را با مردم نجیب و همشهری‌هایشان گره زده‌اند.

حجت الاسلام ذبیحی فر استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز از این قافله عقب نمانده و همچون سایر طلاب شهرستان خوی، در امر تدارکات، ایجاد دلگرمی برای مردم و سرگرمی و معرفت‌افزایی برای کودکان کمپ‌ها، در حال پیگیری و آماده‌باش کامل است.

گفت‌وگو با جوانان و سر زدن به چادرها و شنیدن درد دل‌های مردم رنج‌دیده و همچنین هم‌پا شدن با کودکان از جمله فعالیت‌هایی است که این استاد حوزه علمیه در دستور کار خود قرار داده است.

بدون شک از صبح برفی تا غروبی دل‌انگیز با مردم روستای وار، برای حجت الاسلام ذبیحی فر، خاطرات متفاوت و تجربه‌زیسته‌ خاصی را رقم زد و نشان داد که اگر بحرانی گریبان این مردم و سرزمین را بگیرد، روحانیت با تمام قوا در خط مقدم گره‌گشایی خواهد بود.

هرچند که دوربین‌های حرفه‌ای صداوسیما و فوتبال برتر را نداریم، ولی این طلاب دلسوز ثابت کردند که فارغ از فیگورهای بصری و دوربینی، در سرما و گرما همراه مردم و بخشی از راه‌حل مسائل هستند و خواهند بود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    تیتر با تصاویر خیلی همخوانی ندارد
  • دوربینِ نزدیکبینِ خدا CA ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    حاج قاسم گفت (https://www.aparat.com/v/tQPUh):«هیچ وقت کسی سؤال نکرد - این که فرمانده این لشکر گذاشتند، این کیه؟ سوادش چیه؟ جایگاهش چیه؟ پدرش کیه؟ او به این کار نداشت. او چه کار به این داشت. این چیزی که امروز ما بخاطرش معرکه میگیریم. به خاطر یک دستمال یک قیصریه را آتش میزنیم. او به تکلیفش نگاه میکرد. به تکلیفش نگاه می کرد بر مبنای تکلیف آمده بود جان میداد. هیچ وقت در هیچ شب عملیاتی هیچ کس از من سؤال نکرد... هیچ کس از من سؤال نکرد در این بسیت و چند عملیاتی که من خمدتگزارشون بودم... بیست و چند جنگ ... مثل کربلای ۵. که همین شب عملیات کربلای ۵ ... باید این نمایش داده بشه! اما چه دوربینی؟ کدام دوربین؟ يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا لِيُرَوْا أَعْمَالَهُمْ ﴿۶﴾ فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ ﴿۷﴾ وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ ﴿۸﴾ [سوره الزلزلة، ۶-۸]. اون دوربین.» هرچند که دوربین‌های حرفه‌ای نداریم (که ان شا الله آن هم تهیه میشود!)، ولی این طلاب دلسوز ثابت کردند که در سرما و گرما همراه مردم و بخشی از راه‌حل مسائل هستند و خواهند بود. زیرِ دوربینِ خیلی نزدیکبینِ خدا! أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى؟ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِيدِ! أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ؟ «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! از طلوع خورشید به وقت ۱۹ دی (https://hawzahnews.com/xc49j) تا طلوع خورشید به وقتِ ... قاف و قرآن! فَاصْبِرْ عَلَى مَا يَقُولُونَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَقَبْلَ الْغُرُوبِ. قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! تفکر بسیجی شخص و زمان و مکان و مرز نمیشناسد و طیف ها و زمانها را شامل میشود! سنصلي في القدس (https://program.almanar.com.lb/episode/171433)! الأمر كن فيكون... مثل طلوع الشمس! فشعوب العالم آتية للتحرير | سنصلي في القدس! لن يدخل فينا لبس... سيدك الصهيونية دكا صوت التكبير | سنصلي في القدس، ان شاء الله! با رهبر! با قاسم! با سید حسن نصر الله! با مردم عزیز خوی! باید این نمایش داده بشه! با دوربین های حرفه‌ای حوزه (https://hawzahnews.com/x9GTj)! اللَّهُمَّ اكْشِفْ هٰذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هٰذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَنَرَاهُ قَرِيباً.🇮🇷🌏🇵🇸