شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ امام جمعه قم بر لزوم گسترش اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد در قالب‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: شخصیت‌های تاثیرگذاری در کمیته امداد حضور داشته و دارند که این افراد می‌توانند جریان کمیته امداد را در جامعه به درستی تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام شد، با بیان اینکه کمیته امداد تجسم‌بخش بعد اجتماعی اسلام است، اظهار کرد: در آیات و روایات مختلف، بر رسیدگی به مسائل مردم، جامعه و نیازمندان، گره‌گشایی از کار خلق و رفع مشکلات قشر فقیر، تاکید بسیاری شده است.

وی با اشاره به برخی تصورات نادرست نسبت به عملکرد کمیته امداد، گفت: اطلاع‌رسانی کمیته امداد باید فراتر باشد؛ یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به درستی برای مردم گفته شود.

امام جمعه قم بر لزوم گسترش اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد در قالب‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: شخصیت‌های تاثیرگذاری در کمیته امداد حضور داشته و دارند که این افراد می‌توانند جریان کمیته امداد را در جامعه به درستی تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که یک نهاد می‌تواند داشته باشد و کمیته امداد از این سرمایه اعتماد مردمی برخوردار است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کرد: مردم با تمام وجود کمیته امداد را قبول دارند، اگر کمیته امداد به مددجویان کمک می‌کند یا مسکن می‌سازد همه جلوی چشم مردم است.

وی بر لزوم تنوع‌بخشی فعالیت‌های کمیته امداد تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد. کمیته امداد در کنار کاری که در جهت رفاه و آسایش مردم انجام می‌دهد، باید به وضعیت فرهنگی افراد نیز توجه کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال تخریب فرهنگ ما و تحمیل فرهنگ خود و در نهایت به دنبال تسلیم فرهنگی ایران اسلامی است و در این مسیر جوانان و قشر ضعیف جامعه را به صورت ویژه هدف گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌های کمیته امداد باید به عنوان الگویی برای مردم تبدیل شوند، عنوان کرد: کار فرهنگی برای مددجویان باید به صورتی مورد توجه قرار گیرد که خانواده‌های کمیته امداد به رشد و تعالی مطلوب برسند.

آیت‌الله حسینی بوشهری از خدمت بی‌منت کمیته امداد به مددجویان تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد در مسیر امام خمینی(ره) مانده و به قشر محروم جامعه کمک بسیاری داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha