پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تریبون نماز جمعه

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه نهاد مقدس نماز جمعه، متعلق به همه مردم است، گفت: ما وظیفه داریم مشکلات، نیازها، درخواست‌ها و مسائل مربوط به مردم کل بخش را از طریق این تریبون به گوش مسئولین برسانیم و مسئولین هم باید رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پَردل امام جمعه شبانکاره، امشب به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در مسجد روستای خیارزار بخش شبانکاره، با تأکید بر لزوم توجه مسئولین به روستاها، اظهار داشت: مردم روستاها از امکانات کمتری برخوردار هستند که باید به آنها توجه جدی شود.

امام جمعه شبانکاره افزود: مردم روستاها در کنار شهرنشینان در همه صحنه‌های حساس نظام حضور داشته و دارند و لذا ضروری است تا مسئول نیز قدردان این اقدامات باشند.

وی ادامه داد: روستای خیارزار، با توجه به جمعیتش با تقدیم ۶ شهید در بین روستاها بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت الاسلام پَردل با بیان اینکه نهاد مقدس نماز جمعه، متعلق به همه مردم است، یادآور شد: تریبون مقدس نماز جمعه متعلق به همه مردم بخش است، ما وظیفه داریم مشکلات، نیازها، درخواست‌ها و مسائل مربوط به مردم کل بخش را از طریق این تریبون به گوش مسئولین برسانیم و مسئولین هم باید رسیدگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته در بخش شبانکاره و شهرستان دشتستان مسئولین پیگیر هستند و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه شبانکاره گفت: هر هفته یک روستا میزبان نماز جمعه خواهد بود که مشکلات و نیازهای اساسی آن روستا بیان می‌شود و از خانواده معظم شهدای آن روستا هم تجلیل به عمل می‌آید که این رویه در همه روستا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha