دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن را ناشی از وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها دانست و گفت: مردم در مقابل اندیشه‌های جهان استکبار محکم ایستاده اند و با حضور خود نشان دادند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در این روز حماسه آفریدند و با بصیرت و هوشمندی که از خود نشان دادند حماسه بزرگی را خلق کردند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تلاش دشمن از طریق رسانه برای کمرنگ نشان دادن این حماسه و نیز کمرنگ کردن حضور مردم گفت: حضور مردم در این راهپیمایی به گونه ای بود که رهبر معظم انقلاب نیز از آن به عنوان شنبه تاریخی نام بردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری این حضور را ناشی از وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها دانست و ادامه داد: مردم در مقابل اندیشه‌های جهان استکبار محکم ایستاده اند و با حضور خود نشان دادند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

خطیب جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به سفر پیش روی رئیس جمهور به استان بوشهر، بر استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور و هیئت دولت تاکید کرد و گفت: پیام استقبال این است که مردم حامی نظام و انقلاب خود هستند.

وی ابراز امیدواری کرد سفر رئیس جمهور دستاوردهای پرخیر و برکتی برای استان داشته باشد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بخشی از مصوبه‌های سفر نخست رئیس جمهور اجرایی و بهره برداری شده و مصوبه‌های جدید هم که طلیعه آن نشان می‌دهد مصوبه های خوبی است با تامین اعتبار لازم اجرایی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای تعطیلات عید نوروز تاکید کرد و گفت: باتوجه به شرایط آب و هوایی استان انتظار حضور میلیونی مسافران نوروزی به استان وجود دارد و باید برای رفاه آنان، تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha