جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سیاست های جاری معماری و شهرسازی کلانشهرها

حوزه/ به همت ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه نشست ضرورت تجدید نظر جدی در سیاست های جاری معماری و شهرسازی کلانشهرها به ویژه شهرهای قم، مشهد و تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به همت ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه نشست ضرورت تجدید نظر جدی در سیاست های جاری معماری و شهرسازی کلانشهرها به ویژه شهرهای قم، مشهد و تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش این نشست ۲۰۰ دقیقه ای قریب به ده تن از صاحب نظران، متخصصان و کارشناسان حوزه عمران، مسکن و شهرسازی در سالن جلسات آیت الله حائری(ره) مرکز مدیریت حوزه های علمیه به ایراد سخن پرداختند و در پایان نشست به سوالات مخاطبین مجازی و حاضر در جلسه پاسخ گفتند.

بر اساس این گزارش: سخنرانان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم؛ مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه دکتر اقبال شاکری؛ قائم مقام کمیسیون عمران مجلس دکتر فریبرز محمدی؛ رئیس کمیته عمران و حمل و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام چالشهای بازنگری سیاست های کلی شهرسازی و مسکن بازآفرینی و ساماندهی بافت های ناکارآمد و فرسوده؛ مهندس امین مقومی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم دکتر سید جواد هاشمی فشارکی؛ مدیر هسته ملی معماری و شهر اسلامی اندیشکده همت<< سیاستهای کلان ابلاغی شهرسازی و مسکن، از ابلاغ تا اقدام >>حجت الاسلام علی کشوری؛ مدیر مدرسه علمیه هدایت<<آسیب شناسی قوانین و مقررات مسکن در کشور>>دکتر حمیدرضا مقصودی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه قم بودند.

نشست ضرورت تجدید نظر جدی در سیاست های جاری معماری و شهرسازی کلانشهرها عصر امروز یک شنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن آیت الله حائری(ره) مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha