جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  محمدحسن ذاکری رئوف

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مواکب متعددی از سراسر کشور و همچنین از ملیت های مختلف برای پذیرائی و اجرای برنامه های متنوع در روزهای منتهی به جشن نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم ( حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسحد مقدس جمکران)، ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام محمد حسن ذاکری روز شنبه در جلسه اعضای ستاد هماهنگی جشن‌های مردمی اعیاد شعبانیه گفت: جشن های نیمه شعبان امسال با محوریت مسجد مقدس جمکران و با رویکرد ملی در قم برنامه ریزی شده و با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمت رسان در استان و مدیریت مردمی این آمادگی وجود دارد تا ان شاء الله سفر دلداگان حضرت مهدی (عج) به قم تسهیل و برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی همراه با جشن نیمه شعبان اجرا شود.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی و هماهنگی بیشتر در برگزاری جشن های اعیاد شعبان خصوصا جشن نیمه شعبان به عنوان یک جشن بزرگ بین المللی با محوریت مسجد مقدس جمکران بر نقش مردم در این مراسم تأکید نمود.

رئیس ستاد هماهنگی جشن های مردمی اعیاد شعبانیه افزود: در راه تبلیغ فرهنگ مهدوی و ترویج و اشاعه این فرهنگ ارزشمند به سراسر کشورها، باید از تمام ابزار و امکانات فرهنگی مان استفاده و با نقشه‌های ضد فرهنگی دشمنانی که قصد کمرنگ کردن شور و سرور در این ایام را دارند مقابله کرد.

وی با بیان اینکه شب نیمه شعبان بانگ استغاثه به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را در تمامی نقاط کشور خواهیم داشت گفت: در بعد از ظهر سه شنبه پیاده روی منتظران ظهور در برنامه طریق المهدی و روز نیمه شعبان راهپیمایی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تا مسجد مقدس جمکران داریم که در بین مسیر مواکب نیز پذیرایی عزیزان خواهند بود که براساس اعلام ستاد مردمی تاکنون ۱۸۰ موکب برای برپایی در روزهای منتهی به جشن نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم، ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس ستاد هماهنگی جشن های مردمی اعیاد شعبانیه اضافه کرد: برگزاری پرشور، بی نقص و منظم این مراسم مورد انتظار است و همه دستگاهها ان شاءالله با تمام توان و بسیج امکانات به میدان خواهند آمد و ستاد مردمی و مسجد مقدس جمکران را یاری خواهند نمود.

در این جلسه حجت الاسلام وطن خواه به عنوان دبیر ستاد هماهنگی جشن های نیمه شعبان استان قم معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha