دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام توکلی جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در مدرسه علمیه خواهران کوثر شهرستان خرمشهر

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در جمع خواهران مبلغه، اساتید و طلاب خرمشهر بیان کرد: زنان و دختران ما در برابر تبلیغات مسموم، رنگارنگ ولی بسیار مشمئز کننده در حوادث اخیر، علیرغم خباثت های مختلف آنان دست رد به سینه جریان های منحرف و مزدور دشمن زدند و با آنان همراهی نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام توکلی جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در مدرسه علمیه خواهران کوثر خرمشهر برگزار شد.

حجت الاسلام توکلی در جمع خواهران مبلغه، اساتید و طلاب با استناد به آیات نورانی قرآن کریم درخصوص مباحث و مبانی جهاد تبیین و اهمیت آن در هر عصر و زمان به ویژه در دوران کنونی، طلاب و مبلغات خواهر را به یادگیری و تسلط بر مسائل و شبهات روز برای پاسخ گویی به مخاطبین خود دعوت کرد.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دین اسلام باوجود توطئه و تبلیغات منفی دشمن می‌تواند پاسخگوی نیازهای بشریت باشد و ضروری است ما خودمان اولاً نسبت به مسائل و حوادث روز آشنایی کامل داشته باشیم و در مرحله بعد به نیازها و سوالات مردم پاسخ بدهیم.

وی عنوان کرد: "اعتکاف، زیارت اربعین حسینی، حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ها و تشییع جنازه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی" بعضی از نمونه های ارزشمند توانمندی دین برای جذب و هدایت مردم است.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: دشمن وقتی بصیرت را در مردم ایران اسلامی مشاهده کرده، عدم آزادی زنان را با شعار زن، زندگی، آزادی مطرح کرد و همه دیدیم زنان و دختران ما در برابر تبلیغات مسموم، رنگارنگ ولی بسیار مشمئز کننده در حوادث اخیر، علیرغم خباثت های مختلف آنان دست رد به سینه جریان های منحرف و مزدور دشمن زدند و با آنان همراهی نکردند.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: اتفاقات اخیر و هجمه های دشمنان وظیفه ما را دو چندان می کند، باید خود را به سلاح ایمان و علم مجهز کنیم و پیام دین را بر اساس مقتضیات روز به مخاطبین خود برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha