پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی جهاد تبیین را مأموریت مهم امروز طلاب و روحانیون دانست و بر ضرورت آگاهی بخشی به نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی در دیدار طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت آیت الله کفعمی (ره) زاهدان و خانواده آنان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: دشمنان از صدر اسلام تاکنون برای تضعیف جبهه حق توطئه کرده و در حال حاضر هم برای اینکه حرف های ائمه اطهار(ع) شنیده نشود برنامه ریزی و توطئه می کنند تا آن بزرگواران را تضعیف، تخریب و تحریف کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز هم نسبت به جمهوری اسلامی ایران دشمنی وجود دارد تا نظام و امامین انقلاب را تضعیف، تخریب و تحریف کرده و از این طریق جلوی واقعیت ها گرفته شود تا به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: ما طلاب و روحانیون باید با جهاد تبیین با تضعیف و تخریب و تحریف مقابله کرده و واقعیت ها و دستاورد ها را برای عموم مردم خصوصاً جوانان و نسل جدید بازگو کنیم تا دشمن نتواند از خلأ اطلاع رسانی و بیان حقیقت بهره برده و گفتمان تحریف شده و مخرب خود را جایگزین واقعیت کرده و به جوانان پاک کشور عزیزمان القا نماید.

انتهای پیام

جهاد تبیین مأموریت مهم امروز طلاب و روحانیون است

جهاد تبیین مأموریت مهم امروز طلاب و روحانیون است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha