پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفتر

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اعلام کرد: ثبت نام مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد ویژه طلاب برادر و خواهر با آزمون اختصاصی در این مؤسسه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امکان ثبت نام در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی و کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی و اندیشه سیاسی در اسلام ویژه برادران طلبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان فراهم است.

وی افزود: خواهران طلبه نیز می توانند در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی و کارشناسی‌ارشد مطالعات زنان ثبت نام نمایند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: استفاده از اساتید متخصص حوزه و دانشگاه، استفاده از کتابخانه تخصصی، شرکت در اردوهای علمی تخصصی، شرکت در حلقات علمی تخصصی و اولویت در تشکیل پرونده اعزام تخصصی از مزایای این دوره می باشد.

وی در پایان گفت: عموم طلاب علاقه مند می توانند برای دریافت و مطالعه دفترچه و ثبت نام به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به نشانی bou.ac.ir مراجعه و برای راهنمایی بیشتر در ساعات اداری امکان تماس با شماره ۰۳۱۳۲۲۰۸۰۰۵ داخلی ۷۲۴۰ فراهم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha